logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roche Diagnostics Polska rozszerza współpracę z Kerris Group

  PR 11.01.2021, przeczytano 188 razy

Firma Roche Diagnostics Polska w wyniku zadowolenia z dotychczasowych projektów rozszerza współpracę z KERRIS Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roche-diagnostics-polska-rozszerza-wspolprace-z-kerris-group,389791,artykul.html

Do tej pory agencja odpowiadała za tworzenie stron internetowych dla produktów Roche Diagnostics oraz strony głównej Roche Diagnostics Polska.

- Środowisko diagnostyków medycznych, z uwagi na wyższą średnią wieku, to grupa, wśród której najskuteczniejszymi kanałami komunikacji były te tradycyjne. Obserwujemy jednak rosnące potrzeby digitalizacji komunikacji, szczególnie wśród młodszych diagnostów laboratoryjnych. Stąd konsekwentnie rozwijamy kanały digital z zaufanym partnerem, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych interesariuszy - mówi Paweł Kiszło, Digital Project Manager z Roche Diagnostics Polska.

KERRIS Group w ramach drugiej fazy działań zajmie się pozycjonowaniem stworzonych stron oraz działaniami płatnymi w sieci Google. Za działania odpowiada business unit KERRIS Select.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wraz z początkiem roku Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska, czyli lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, a także jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek na świecie. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.
247Communication uruchamia swoje studio broadcastowe
Jedna z wiodących agencji PR w Polsce, 24/7Communication poszerza swoją ofertę o własne studio do przygotowywania contentu wideo i streamingu. Nowa przestrzeń została zaprojektowana z myślą o różnorodnych formatach wideo oraz interaktywnych, angażujących transmisjach. 24/7STUDIO wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne, spełniające profesjonalne standardy...
Małgorzata Guryn awansowała na stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw
Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako Business Development Director.
Cut The Mustard wygrała przetarg i kontynuuje obsługę digitalową Lech Premium i Lech Free
Od stycznia br. agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.
Panasonic: wyświetlacze z serii SQ1H
Wyświetlacze z serii SQ1H idealnie sprawdzą się w przestrzeniach handlowych, punktach informacji publicznej oraz firmach posiadających chociażby mocno nasłonecznione lobby czy wewnętrzne dziedzińce
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764