logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rochstar rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture

  PR 12.09.2019, przeczytano 248 razy

Rochstar, stworzona przez Rinke Rooyensa, wiodąca niezależna firma producencka w Polsce, wchodzi w nowy ramówkowy sezon znacznie rozszerzając strukturę komunikacji. Firma, w której portfolio znajdują się produkcje takie jak m.in. „The Voice of Poland”, „Dance, Dance, Dance” i „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, zdecydowała się na współpracę z Big Picture. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji korporacyjnej, wsparcie wybranych programów, a także zarządzanie komunikacją autorskich inicjatyw biznesowych i społecznych Rinke Rooyensa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rochstar-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-big-picture,383943,artykul.html

Rochstar S.A. to wiodąca niezależna polska firma producencka, działająca kompleksowo w branży telewizyjnej i reklamowej. Założycielem firmy jest Rinke Rooyens - posiadający międzynarodowe doświadczenie producent, uznany reżyser i scenarzysta telewizyjny. Rochstar, który specjalizuje się w produkcji najbardziej popularnych formatów rozrywkowych premium, ma na koncie realizacje największych hitów czołowych stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN. Od 2003 roku nieprzerwanie gromadzi przed telewizorami kilka milionów Polaków tygodniowo. Jego programy, takie jak kiedyś „Szymon Majewski Show”, „Kocham Cię, Polsko!” czy a dziś m.in. „The Voice of Poland”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” czy „Dance, Dance, Dance” to produkcje, których każdy odcinek gromadzi przed telewizorami średnio 2 miliony widzów.

Obszar komunikacji w samym zespole Rochstar angażuje na co dzień kilka osób, odpowiedzialnych m.in. za współpracę ze stacjami telewizyjnymi, obsługę medialną programów i ich gwiazd, projekty specjalne z komercyjnymi partnerami (m.in. product placement) czy social media.

Big Picture będzie odpowiedzialne za doradztwo strategiczne, obsługę komunikacji korporacyjnej firmy, wsparcie promocji poszczególnych show, a także zarządzanie komunikacją autorskich inicjatyw Rinke Rooyensa – w tym projektów społecznych i formatów takich jak „Rinke. Na krawędzi” czy „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami”. Współpraca ma charakter długofalowy.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stratasys J8 – najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14...
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
W lutym do grona klientów Sfery Group dołączył jeden z wiodących producentów mebli w Europie – firma Paged Meble. Działania komunikacyjne, prowadzone na rzecz firmy, obejmują dwa, strategicznie ważne obszary: rynek kontraktowy oraz rynek mieszkaniowy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764