logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rochstar rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture

  PR 12.09.2019, przeczytano 574 razy

Rochstar, stworzona przez Rinke Rooyensa, wiodąca niezależna firma producencka w Polsce, wchodzi w nowy ramówkowy sezon znacznie rozszerzając strukturę komunikacji. Firma, w której portfolio znajdują się produkcje takie jak m.in. „The Voice of Poland”, „Dance, Dance, Dance” i „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, zdecydowała się na współpracę z Big Picture. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji korporacyjnej, wsparcie wybranych programów, a także zarządzanie komunikacją autorskich inicjatyw biznesowych i społecznych Rinke Rooyensa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rochstar-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-big-picture,383943,artykul.html

Rochstar S.A. to wiodąca niezależna polska firma producencka, działająca kompleksowo w branży telewizyjnej i reklamowej. Założycielem firmy jest Rinke Rooyens - posiadający międzynarodowe doświadczenie producent, uznany reżyser i scenarzysta telewizyjny. Rochstar, który specjalizuje się w produkcji najbardziej popularnych formatów rozrywkowych premium, ma na koncie realizacje największych hitów czołowych stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN. Od 2003 roku nieprzerwanie gromadzi przed telewizorami kilka milionów Polaków tygodniowo. Jego programy, takie jak kiedyś „Szymon Majewski Show”, „Kocham Cię, Polsko!” czy a dziś m.in. „The Voice of Poland”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” czy „Dance, Dance, Dance” to produkcje, których każdy odcinek gromadzi przed telewizorami średnio 2 miliony widzów.

Obszar komunikacji w samym zespole Rochstar angażuje na co dzień kilka osób, odpowiedzialnych m.in. za współpracę ze stacjami telewizyjnymi, obsługę medialną programów i ich gwiazd, projekty specjalne z komercyjnymi partnerami (m.in. product placement) czy social media.

Big Picture będzie odpowiedzialne za doradztwo strategiczne, obsługę komunikacji korporacyjnej firmy, wsparcie promocji poszczególnych show, a także zarządzanie komunikacją autorskich inicjatyw Rinke Rooyensa – w tym projektów społecznych i formatów takich jak „Rinke. Na krawędzi” czy „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami”. Współpraca ma charakter długofalowy.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764