logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rock Radio ma już 8 lat

  PR 20.01.2022, przeczytano 295 razy

Zespół Rock Radia rozpoczął świętowanie 8. urodzin stacji, które wypadają 31 stycznia. Słuchacze rozgłośni mogą wziąć udział w jubileuszowym konkursie "8 sekund" i wygrać nawet 8000 zł. Codziennie na antenie Rock Radia rozgrywany jest też specjalny Międzypokoleniowy Wielki Test z Klasyki Rocka,


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rock-radio-ma-juz-8-lat,394455,artykul.html

Od poniedziałku, 17 stycznia 2022 r. słuchacze Rock Radia mogą sprawdzić swoją znajomość rockowych klasyków w wyjątkowym, urodzinowym konkursie stacji "8 sekund". Właśnie przez tyle czasu prezentowanych jest 8 utworów, których wykonawców należy wskazać w odpowiedzi. Za każdego poprawnie wskazanego artystę lub zespół Rock Radio wypłaci laureatowi zabawy 100 zł, a jeśli komuś uda się podać komplet, czyli 8 wykonawców, to do zwycięskiej kwoty rozgłośnia dołozy jedno zero, przekazując nagrodę w wysokości 8000 zł.

Konkurs rozgrywany będzie aż do 28 stycznia, od poniedziałku do piątku po 11:00.

Również w poniedziałek, 17 stycznia rozpoczął się Międzypokoleniowy Wielki Test z Klasyki Rocka. Punkty zbierają w nim pary międzypokoleniowe, np. syn z ojcem lub wnuczek z babcią. Ta drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów, odbierze urodzinowy zestaw nagród od Rock Radia, w którym znajdą się książki, płyty i koszulki stacji.

Specjalne wydanie testu potrwa 2 tygodnie. Zabawy można słuchać na antenie codziennie między 10:00 a 18:00.

Jubileuszowe zabawy Rock Radia wspiera promocja na antenie, na stronie rockradio.pl i na profilu Rock Radia na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764