logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rock Radio z kolejnym rekordem słuchalności

  PR 12.08.2020, przeczytano 200 razy

Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą muzykę rockową, audycje prowadzone przez wyraziste osobowości oraz wyjątkowe akcje specjalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rock-radio-z-kolejnym-rekordem-sluchalnosci,388087,artykul.html

- Codziennie dla naszych słuchaczy tworzymy najbardziej rockowy program w polskim eterze. A przy tym jesteśmy z nimi w nieustannym kontakcie i potrafimy zaangażować odbiorców do wspólnego działania - najlepszym przykładem są nagrywane przez nas i słuchaczy nowe wersje przebojów polskiego rocka. Swoje nagrania do klipów m.in. do piosenek "Kryzysowa Narzeczona" Lady Pank i "Cykady na Cykladach" Maanamu przesłało za każdym razem kilkaset osób. Cieszymy się, że - jak pokazują wyniki badania Radio Track - przybywa osób, z którymi dzielimy pasję do rocka – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.

Rock Radia można słuchać w 4 miastach w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu. Słuchacze stacji mogą zacząć dzień z poranną audycją "Powstanie Rock Radia", zaś popołudnia to czas na program "Przystanek Klasyka Rocka" - z przebojami tego gatunku i informacjami m.in. o największych skandalach rocka. W ramówce jest też miejsce na rockowe klasyki w sam raz na koniec dnia i prezentację najlepszych płyt w historii rocka.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764