logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rock Radio z kolejnym rekordem słuchalności

  PR 12.08.2020, przeczytano 399 razy

Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą muzykę rockową, audycje prowadzone przez wyraziste osobowości oraz wyjątkowe akcje specjalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rock-radio-z-kolejnym-rekordem-sluchalnosci,388087,artykul.html

- Codziennie dla naszych słuchaczy tworzymy najbardziej rockowy program w polskim eterze. A przy tym jesteśmy z nimi w nieustannym kontakcie i potrafimy zaangażować odbiorców do wspólnego działania - najlepszym przykładem są nagrywane przez nas i słuchaczy nowe wersje przebojów polskiego rocka. Swoje nagrania do klipów m.in. do piosenek "Kryzysowa Narzeczona" Lady Pank i "Cykady na Cykladach" Maanamu przesłało za każdym razem kilkaset osób. Cieszymy się, że - jak pokazują wyniki badania Radio Track - przybywa osób, z którymi dzielimy pasję do rocka – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory.

Rock Radia można słuchać w 4 miastach w Polsce - w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu. Słuchacze stacji mogą zacząć dzień z poranną audycją "Powstanie Rock Radia", zaś popołudnia to czas na program "Przystanek Klasyka Rocka" - z przebojami tego gatunku i informacjami m.in. o największych skandalach rocka. W ramówce jest też miejsce na rockowe klasyki w sam raz na koniec dnia i prezentację najlepszych płyt w historii rocka.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764