logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rock Radio z nowym konkursem na mikołajki i nie tylko

  PR 06.12.2021, przeczytano 414 razy
ilustracjastrzałka

W mikołajki - 6 grudnia na antenie Rock Radia pojawił się nowy konkurs, w którym niemal przez 3 tygodnie słuchacze mogą wygrać gotówkę na świąteczne prezenty. Zabawa pod hasłem "Ssanie Mikołaja" wymaga od nich uważnego słuchania programu stacji i szybkiej odpowiedzi na konkursowe pytanie. Także dziś, 6 grudnia Rock Radio rozpoczęło plebiscyt na Rockowy Numer Wszech Czasów., którego wyniki poznamy w ostatni dzień 2021 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rock-radio-z-nowym-konkursem-na-mikolajki-i-nie-tylko,394010,artykul.html

Od dziś Rock Radio zaprasza wszystkich do udziału w nowej zabawie antenowej, w której nagrodą jest gotówka na świąteczne prezenty. W konkursie "Ssanie Mikołaja" słuchacze muszą odgadnąć, co spadło z sań tylko po odgłosie upadającego przedmiotu. Pula nagrody co godzinę rośnie o 50 zł - aby otrzymać wygraną, wystarczy uważnie słuchać programu stacji od 10:00 do 16:00 i zadzwonić pod nr tel. 22 4444066.

Zabawa będzie rozgrywana na antenie od poniedziałku do piątku aż do 23 grudnia.

W mikołajki - 6 grudnia ruszył też coroczny plebiscyt Rock Radia na Rockowy Numer Wszech Czasów. Słuchacze rozgłośni mogą głosować na swoje ulubione piosenki na stronie rockradio.pl. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone na antenie stacji w ostatni dzień tego roku - 31 grudnia.

Nowy konkurs Rock Radia oraz plebiscyt na Rockowy Numer Wszech Czasów są promowane na antenie, na stronie rockradio.pl i na profilu Rock Radia na Facebooku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764