logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocketjobs.pl: start kampanii Misja: Rowerem do pracy

  PR 05.07.2022, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości rozpoczyna wakacyjną kampanię Misja:Rowerem do pracy! Jej główną osią jest reklama outdoorowa na warszawskich rowerach miejskich. Inicjatywę zainaugurowała niestandardowa akcja na Bulwarach Wiślanych -  rowerowy przejazd załogi kosmonautów RocketJobs z udziałem influencera i ambasadora wydarzenia Rafałem Masnym. Partnerami kampanii są Nextbike Polska S.A i Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rocketjobs.pl%3A-start-kampanii-misja%3A-rowerem-do-pracy,396490,artykul.html

W piątek, 24 czerwca późnym popołudniem na warszawskich Bulwarach Wiślanych można było podziwiać niecodzienny widok - kosmonautów na rowerach przemierzających nadwiślański deptak, którzy rozdawali przechodniom rowerowe gadżety. W trakcie wydarzenia znany influencer Rafał Masny wypytywał przechodniów o ich rowerowe zwyczaje i zachęcał do skorzystania z rowerów w drodze do pracy. Sprawcą zamieszania jest RocketJobs.pl - branżowy portal pracy dla zawodów cyfrowych, który w ramach kampanii Misja: Rowerem do pracy chce propagować dojazdy do biur rowerem jako bardziej ekologiczny, zdrowszy i oszczędniejszy środek transportu. Przez całe lato na warszawskich rowerach miejskich można zobaczyć reklamę RocketJobs.pl.

Kampanii towarzyszy szereg aktywacji w social mediach marki, działania z udziałem influencerów na TikToku oraz konkurs dla użytkowników Instagrama. Aby wygrać kosmiczne rowerowe gadżety należy wrzucić zdjęcia z jazdy rowerem do pracy na swój Instagram z oznaczeniem konta @RocketJobsPolska. Konkurs trwa przez całe wakacje, a pierwsza tura laureatów zostanie ogłoszona z końcem lipca.

Kampania nawiązuje do nowej platformy komunikacyjnej marki Misja: Praca.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764