logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocketjobs.pl: start kampanii Misja: Rowerem do pracy

  PR 05.07.2022, przeczytano 553 razy
ilustracjastrzałka

RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości rozpoczyna wakacyjną kampanię Misja:Rowerem do pracy! Jej główną osią jest reklama outdoorowa na warszawskich rowerach miejskich. Inicjatywę zainaugurowała niestandardowa akcja na Bulwarach Wiślanych -  rowerowy przejazd załogi kosmonautów RocketJobs z udziałem influencera i ambasadora wydarzenia Rafałem Masnym. Partnerami kampanii są Nextbike Polska S.A i Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rocketjobs.pl%3A-start-kampanii-misja%3A-rowerem-do-pracy,396490,artykul.html

W piątek, 24 czerwca późnym popołudniem na warszawskich Bulwarach Wiślanych można było podziwiać niecodzienny widok - kosmonautów na rowerach przemierzających nadwiślański deptak, którzy rozdawali przechodniom rowerowe gadżety. W trakcie wydarzenia znany influencer Rafał Masny wypytywał przechodniów o ich rowerowe zwyczaje i zachęcał do skorzystania z rowerów w drodze do pracy. Sprawcą zamieszania jest RocketJobs.pl - branżowy portal pracy dla zawodów cyfrowych, który w ramach kampanii Misja: Rowerem do pracy chce propagować dojazdy do biur rowerem jako bardziej ekologiczny, zdrowszy i oszczędniejszy środek transportu. Przez całe lato na warszawskich rowerach miejskich można zobaczyć reklamę RocketJobs.pl.

Kampanii towarzyszy szereg aktywacji w social mediach marki, działania z udziałem influencerów na TikToku oraz konkurs dla użytkowników Instagrama. Aby wygrać kosmiczne rowerowe gadżety należy wrzucić zdjęcia z jazdy rowerem do pracy na swój Instagram z oznaczeniem konta @RocketJobsPolska. Konkurs trwa przez całe wakacje, a pierwsza tura laureatów zostanie ogłoszona z końcem lipca.

Kampania nawiązuje do nowej platformy komunikacyjnej marki Misja: Praca.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764