logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocketjobs.pl: start kampanii Misja: Rowerem do pracy

  PR 05.07.2022, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości rozpoczyna wakacyjną kampanię Misja:Rowerem do pracy! Jej główną osią jest reklama outdoorowa na warszawskich rowerach miejskich. Inicjatywę zainaugurowała niestandardowa akcja na Bulwarach Wiślanych -  rowerowy przejazd załogi kosmonautów RocketJobs z udziałem influencera i ambasadora wydarzenia Rafałem Masnym. Partnerami kampanii są Nextbike Polska S.A i Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rocketjobs.pl%3A-start-kampanii-misja%3A-rowerem-do-pracy,396490,artykul.html

W piątek, 24 czerwca późnym popołudniem na warszawskich Bulwarach Wiślanych można było podziwiać niecodzienny widok - kosmonautów na rowerach przemierzających nadwiślański deptak, którzy rozdawali przechodniom rowerowe gadżety. W trakcie wydarzenia znany influencer Rafał Masny wypytywał przechodniów o ich rowerowe zwyczaje i zachęcał do skorzystania z rowerów w drodze do pracy. Sprawcą zamieszania jest RocketJobs.pl - branżowy portal pracy dla zawodów cyfrowych, który w ramach kampanii Misja: Rowerem do pracy chce propagować dojazdy do biur rowerem jako bardziej ekologiczny, zdrowszy i oszczędniejszy środek transportu. Przez całe lato na warszawskich rowerach miejskich można zobaczyć reklamę RocketJobs.pl.

Kampanii towarzyszy szereg aktywacji w social mediach marki, działania z udziałem influencerów na TikToku oraz konkurs dla użytkowników Instagrama. Aby wygrać kosmiczne rowerowe gadżety należy wrzucić zdjęcia z jazdy rowerem do pracy na swój Instagram z oznaczeniem konta @RocketJobsPolska. Konkurs trwa przez całe wakacje, a pierwsza tura laureatów zostanie ogłoszona z końcem lipca.

Kampania nawiązuje do nowej platformy komunikacyjnej marki Misja: Praca.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764