logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocketjobs.pl startuje z kampanią pod hasłem „Genz!”

  PR 15.02.2022, przeczytano 521 razy
ilustracja

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowana we współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rocketjobs.pl-startuje-z-kampania-pod-haslem-_genz%21_,394795,artykul.html

W najnowszej kampanii RocketJobs.pl i Gazeta.pl zachęcają pracodawców do wsłuchania się w głos generacji Z - pokolenia pracy przyszłości. W serii filmów video młodzi dorośli dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat współczesnego środowiska pracy, oczekiwań pracodawców i swoich preferencji zawodowych. Spoty mają na celu udzielić głosu najmłodszym pracownikom, a tym nieco starszym oraz ich potencjalnym pracodawcom pomóc ich zrozumieć i dostrzec wartości, które reprezentują.

O pracy bez napinki i na równych zasadach

W każdym z czterech odcinków bohaterowie - młode osoby urodzone po 1995 roku, wielkomiejscy, nowocześni, z otwartymi umysłami wyrażają swoje szczere, dla niektórych kontrowersyjne opinie na przykład na temat braku przydatności studiów w przygotowaniu do zawodu, nierealnych wymagań pracodawców czy bezpłatnych staży. Zdecydowanie sprzeciwiają się kultowi pracoholizmu w obecnej kulturze pracy. Podkreślając potrzebę równości poruszają tematy związane z dyskryminacją kobiet czy tolerancją osób LGBT. Opowiadają się za otwartością i swobodą w miejscu pracy. Wnioski płynące z kampanii potwierdza badanie Deloitte, według którego aż 92% wchodzących na rynek zawodowy młodych ludzi wybrałoby pracodawcę, który dba o różnorodność i włączającą kulturę organizacyjną[1].

- W naszej kampanii jako portal pracy przyszłości udzielamy głosu pokoleniu Z, które będzie kształtować przyszłość rynku pracy. Zachęcamy uważnie wsłuchać się w to, co mówią najmłodsi pracownicy i jakie wyznają wartości. Wierzę, że nasza inicjatywa da pracodawcom i pracodawczyniom wiele cennych refleksji i pozwoli przychylniej spojrzeć na młodych ludzi, szczególnie gdy w przestrzeni społecznej pojawia się wiele niesprawiedliwych i stereotypowych opinii - mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. - Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki RocketJobs.pl - nowoczesnego podejścia do pracy, różnorodności i inkluzywności wśród pracowników - dodaje.

- O Zetkach/Gen Z wypowiadają się dziś wszyscy tylko nie przedstawiciele tego pokolenia. Dlatego kampania RocketJobs.pl już teraz jest małą rewolucją, w której jako portal, który potrzeby GenZ ma wpisane w swoją deklarację programową, z entuzjazmem bierzemy udział - mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl

Szef, z którym chce się pracować

W ramach kampanii bohaterowie nieco przewrotnie napisali ogłoszenie rekrutacyjne na przyszłego szefa lub szefową. Główne cechy jakich młodzi pracownicy oczekują od przełożonego to docenianie kreatywności i zaangażowania, tworzenie środowiska rozwoju oraz promowanie wolności w szukaniu rozwiązań. Młodzi pracownicy chcieliby mieć realne wsparcie ze strony swoich przełożonych i widzieć, że ich praca jest ważna. Nic dziwnego - dla 44% przedstawicieli generacji Z najważniejszą cechą dobrego lidera jest wspieranie rozwoju pracowników[2]. Ogłoszenie można przeczytać na RocketJobs.pl, wśród tysięcy innych ogłoszeń o pracę.

Nowa energia

Zarówno w ogłoszeniu jak i na spotach video wybrzmiewają pozytywne wartości, jakie młodzi ludzie są w stanie wnieść do firmy. Sprzeciwiają się nadużyciom, ale godnie traktowani mogą wiele dać od siebie. Podkreślają odwagę w działaniu, myślenie “out of the box”, otwartość w komunikacji i chęć zrealizowania “niemożliwego”. Przedstawione postaci wzbudzają refleksję zachęcając do dialogu na temat wartości, które wyznają.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Wszystkie filmy będzie można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty będą widoczne także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych, który tworzył kampanie dla takich marek jak Zalando, Nike, ING czy Google. Jego projekty zawsze pełne są ciekawych, zapadających w pamięć postaci. Świetnie łączy barwny styl wizualny z emocjami.

Źródło: RocketJobs.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Deloitte, “Pierwsze kroki na rynku pracy”, czerwiec 2021 r. https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/human-capital/articles/Raport-Pierwsze-kroki-na-rynku-pracy-2021.html
[2] Raport Deloitte, “Pierwsze kroki na rynku pracy”, czerwiec 2021 r. https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/human-capital/articles/Raport-Pierwsze-kroki-na-rynku-pracy-2021.html

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764