logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocketjobs.pl startuje z kampanią pod hasłem „Genz!”

  PR 15.02.2022, przeczytano 796 razy
ilustracja

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowana we współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rocketjobs.pl-startuje-z-kampania-pod-haslem-_genz%21_,394795,artykul.html

W najnowszej kampanii RocketJobs.pl i Gazeta.pl zachęcają pracodawców do wsłuchania się w głos generacji Z - pokolenia pracy przyszłości. W serii filmów video młodzi dorośli dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat współczesnego środowiska pracy, oczekiwań pracodawców i swoich preferencji zawodowych. Spoty mają na celu udzielić głosu najmłodszym pracownikom, a tym nieco starszym oraz ich potencjalnym pracodawcom pomóc ich zrozumieć i dostrzec wartości, które reprezentują.

O pracy bez napinki i na równych zasadach

W każdym z czterech odcinków bohaterowie - młode osoby urodzone po 1995 roku, wielkomiejscy, nowocześni, z otwartymi umysłami wyrażają swoje szczere, dla niektórych kontrowersyjne opinie na przykład na temat braku przydatności studiów w przygotowaniu do zawodu, nierealnych wymagań pracodawców czy bezpłatnych staży. Zdecydowanie sprzeciwiają się kultowi pracoholizmu w obecnej kulturze pracy. Podkreślając potrzebę równości poruszają tematy związane z dyskryminacją kobiet czy tolerancją osób LGBT. Opowiadają się za otwartością i swobodą w miejscu pracy. Wnioski płynące z kampanii potwierdza badanie Deloitte, według którego aż 92% wchodzących na rynek zawodowy młodych ludzi wybrałoby pracodawcę, który dba o różnorodność i włączającą kulturę organizacyjną[1].

- W naszej kampanii jako portal pracy przyszłości udzielamy głosu pokoleniu Z, które będzie kształtować przyszłość rynku pracy. Zachęcamy uważnie wsłuchać się w to, co mówią najmłodsi pracownicy i jakie wyznają wartości. Wierzę, że nasza inicjatywa da pracodawcom i pracodawczyniom wiele cennych refleksji i pozwoli przychylniej spojrzeć na młodych ludzi, szczególnie gdy w przestrzeni społecznej pojawia się wiele niesprawiedliwych i stereotypowych opinii - mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. - Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki RocketJobs.pl - nowoczesnego podejścia do pracy, różnorodności i inkluzywności wśród pracowników - dodaje.

- O Zetkach/Gen Z wypowiadają się dziś wszyscy tylko nie przedstawiciele tego pokolenia. Dlatego kampania RocketJobs.pl już teraz jest małą rewolucją, w której jako portal, który potrzeby GenZ ma wpisane w swoją deklarację programową, z entuzjazmem bierzemy udział - mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl

Szef, z którym chce się pracować

W ramach kampanii bohaterowie nieco przewrotnie napisali ogłoszenie rekrutacyjne na przyszłego szefa lub szefową. Główne cechy jakich młodzi pracownicy oczekują od przełożonego to docenianie kreatywności i zaangażowania, tworzenie środowiska rozwoju oraz promowanie wolności w szukaniu rozwiązań. Młodzi pracownicy chcieliby mieć realne wsparcie ze strony swoich przełożonych i widzieć, że ich praca jest ważna. Nic dziwnego - dla 44% przedstawicieli generacji Z najważniejszą cechą dobrego lidera jest wspieranie rozwoju pracowników[2]. Ogłoszenie można przeczytać na RocketJobs.pl, wśród tysięcy innych ogłoszeń o pracę.

Nowa energia

Zarówno w ogłoszeniu jak i na spotach video wybrzmiewają pozytywne wartości, jakie młodzi ludzie są w stanie wnieść do firmy. Sprzeciwiają się nadużyciom, ale godnie traktowani mogą wiele dać od siebie. Podkreślają odwagę w działaniu, myślenie “out of the box”, otwartość w komunikacji i chęć zrealizowania “niemożliwego”. Przedstawione postaci wzbudzają refleksję zachęcając do dialogu na temat wartości, które wyznają.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Wszystkie filmy będzie można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty będą widoczne także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych, który tworzył kampanie dla takich marek jak Zalando, Nike, ING czy Google. Jego projekty zawsze pełne są ciekawych, zapadających w pamięć postaci. Świetnie łączy barwny styl wizualny z emocjami.

Źródło: RocketJobs.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Deloitte, “Pierwsze kroki na rynku pracy”, czerwiec 2021 r. https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/human-capital/articles/Raport-Pierwsze-kroki-na-rynku-pracy-2021.html
[2] Raport Deloitte, “Pierwsze kroki na rynku pracy”, czerwiec 2021 r. https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/human-capital/articles/Raport-Pierwsze-kroki-na-rynku-pracy-2021.html

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764