logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocketjobs.pl startuje z kampanią pod hasłem „Genz!”

  PR 15.02.2022, przeczytano 791 razy
ilustracja

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl pod hasłem GenZ!, zrealizowana we współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów video porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rocketjobs.pl-startuje-z-kampania-pod-haslem-_genz%21_,394795,artykul.html

W najnowszej kampanii RocketJobs.pl i Gazeta.pl zachęcają pracodawców do wsłuchania się w głos generacji Z - pokolenia pracy przyszłości. W serii filmów video młodzi dorośli dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat współczesnego środowiska pracy, oczekiwań pracodawców i swoich preferencji zawodowych. Spoty mają na celu udzielić głosu najmłodszym pracownikom, a tym nieco starszym oraz ich potencjalnym pracodawcom pomóc ich zrozumieć i dostrzec wartości, które reprezentują.

O pracy bez napinki i na równych zasadach

W każdym z czterech odcinków bohaterowie - młode osoby urodzone po 1995 roku, wielkomiejscy, nowocześni, z otwartymi umysłami wyrażają swoje szczere, dla niektórych kontrowersyjne opinie na przykład na temat braku przydatności studiów w przygotowaniu do zawodu, nierealnych wymagań pracodawców czy bezpłatnych staży. Zdecydowanie sprzeciwiają się kultowi pracoholizmu w obecnej kulturze pracy. Podkreślając potrzebę równości poruszają tematy związane z dyskryminacją kobiet czy tolerancją osób LGBT. Opowiadają się za otwartością i swobodą w miejscu pracy. Wnioski płynące z kampanii potwierdza badanie Deloitte, według którego aż 92% wchodzących na rynek zawodowy młodych ludzi wybrałoby pracodawcę, który dba o różnorodność i włączającą kulturę organizacyjną[1].

- W naszej kampanii jako portal pracy przyszłości udzielamy głosu pokoleniu Z, które będzie kształtować przyszłość rynku pracy. Zachęcamy uważnie wsłuchać się w to, co mówią najmłodsi pracownicy i jakie wyznają wartości. Wierzę, że nasza inicjatywa da pracodawcom i pracodawczyniom wiele cennych refleksji i pozwoli przychylniej spojrzeć na młodych ludzi, szczególnie gdy w przestrzeni społecznej pojawia się wiele niesprawiedliwych i stereotypowych opinii - mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. - Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki RocketJobs.pl - nowoczesnego podejścia do pracy, różnorodności i inkluzywności wśród pracowników - dodaje.

- O Zetkach/Gen Z wypowiadają się dziś wszyscy tylko nie przedstawiciele tego pokolenia. Dlatego kampania RocketJobs.pl już teraz jest małą rewolucją, w której jako portal, który potrzeby GenZ ma wpisane w swoją deklarację programową, z entuzjazmem bierzemy udział - mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl

Szef, z którym chce się pracować

W ramach kampanii bohaterowie nieco przewrotnie napisali ogłoszenie rekrutacyjne na przyszłego szefa lub szefową. Główne cechy jakich młodzi pracownicy oczekują od przełożonego to docenianie kreatywności i zaangażowania, tworzenie środowiska rozwoju oraz promowanie wolności w szukaniu rozwiązań. Młodzi pracownicy chcieliby mieć realne wsparcie ze strony swoich przełożonych i widzieć, że ich praca jest ważna. Nic dziwnego - dla 44% przedstawicieli generacji Z najważniejszą cechą dobrego lidera jest wspieranie rozwoju pracowników[2]. Ogłoszenie można przeczytać na RocketJobs.pl, wśród tysięcy innych ogłoszeń o pracę.

Nowa energia

Zarówno w ogłoszeniu jak i na spotach video wybrzmiewają pozytywne wartości, jakie młodzi ludzie są w stanie wnieść do firmy. Sprzeciwiają się nadużyciom, ale godnie traktowani mogą wiele dać od siebie. Podkreślają odwagę w działaniu, myślenie “out of the box”, otwartość w komunikacji i chęć zrealizowania “niemożliwego”. Przedstawione postaci wzbudzają refleksję zachęcając do dialogu na temat wartości, które wyznają.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Wszystkie filmy będzie można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty będą widoczne także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych, który tworzył kampanie dla takich marek jak Zalando, Nike, ING czy Google. Jego projekty zawsze pełne są ciekawych, zapadających w pamięć postaci. Świetnie łączy barwny styl wizualny z emocjami.

Źródło: RocketJobs.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Raport Deloitte, “Pierwsze kroki na rynku pracy”, czerwiec 2021 r. https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/human-capital/articles/Raport-Pierwsze-kroki-na-rynku-pracy-2021.html
[2] Raport Deloitte, “Pierwsze kroki na rynku pracy”, czerwiec 2021 r. https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/human-capital/articles/Raport-Pierwsze-kroki-na-rynku-pracy-2021.html

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764