logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rocketjobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o Genz

  PR 21.02.2022, przeczytano 451 razy
ilustracja

Najgorętsza kampania tego miesiąca startuje z kolejnym video na temat podejścia do pracy pokolenia Z. Pierwszy filmik z cyklu dotyczący oczekiwań zawodowych obejrzało na YouTube już niemal 200 tys. osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rocketjobs.pl-z-kolejna-odslona-kampanii-o-genz,394843,artykul.html

Wspólna kampania portalu pracy przyszłości Rocketjobs.pl i Gazeta.pl ma na koncie pierwsze sukcesy. Pierwszy film z serii na YouTube zobaczyło już ponad 170 tysięcy osób. Twórcy kampanii udzielają głosu przedstawicielom generacji Z zachęcając pracodawców, by wsłuchali się w ich oczekiwania, potrzeby i opinie na temat współczesnego środowiska pracy.

Dzisiaj swoją premierę ma kolejny filmik z serii poruszający tematykę studiów. Młodzi dorośli wypowiadają się na temat zasadności studiowania, tego czy formalne wykształcenie jest konieczne by wykonywać pracę swoich marzeń. Podkreślają takie wartości jak zaangażowanie, pasja, charyzmatyczna osobowość, które w ich przekonaniu są bardziej przydatne w osiągnięciu sukcesu niż tytuł uniwersytecki.

Kampania emitowana jest w kanałach digitalowych. Każde video z cyklu można obejrzeć na kanale YT RocketJobs.pl. Spoty widoczne są także w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół marketingu RocketJobs.pl. Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów video jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats, twórca filmów reklamowych, który tworzył kampanie m.in. dla takich marek jak Zalando, Nike, ING czy Google. Jego projekty charakteryzują wyraziste, zapadające w pamięć postaci i świetne połączenie barwnego stylu wizualnego z emocjami.

Źródło: RocketJobs.pl

www.rocketjobs.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764