logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockowa Wyspa Lidla na Pol’and’Rock Festival: budowa sklepu

  PR 09.07.2024, przeczytano 227 razy
ilustracja

W ubiegłym tygodniu rozpoczęła się budowa wyjątkowego obiektu Lidl Polska na terenie lotniska Czaplinek-Broczyno. Uczestnicy Pol'and'Rock Festival będą mogli kupić w nim niezbędne produkty już od 30 lipca. Na festiwalowiczów czekać będzie także specjalna strefa Lidl, gdzie uczestnicy będą mogli spróbować swoich sił na nietypowym torze przeszkód, zrelaksować się w strefie chill, a także skorzystać z licznych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockowa-wyspa-lidla-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival%3A-budowa-sklepu,404946,artykul.html

Rockowa wyspa Lidla po raz 14. na Festiwalu

Pol’and’Rock Festival startuje w czwartek, 1 sierpnia i potrwa do soboty, 3 sierpnia. Jednak Rockowa Wyspa Lidla będzie gotowa na przyjęcie festiwalowiczów już we wtorek, 30 lipca. Dzięki temu ci, którzy przyjadą na festiwal z wyprzedzeniem, będą mogli zrobić najpotrzebniejsze zakupy na miejscu. Sklep będzie czynny całodobowo aż do niedzieli, 4 sierpnia do godz. 12.00.

W festiwalowym sklepie Lidl będzie można płacić wszystkimi formami płatności, które obowiązują także w regularnych sklepach sieci, zarówno gotówkowo, jak i bezgotówkowo. Na miejscu oprócz standardowych kas do dyspozycji będą także kasy samoobsługowe.

ilustracjastrzałka

Podobnie jak w ubiegłym roku sklep stanie tuż obok pola namiotowego, Małej Sceny i Akademii Sztuk Przepięknych. Prace już ruszyły – szacuje się, że budowa potrwa około miesiąca. Co ciekawe, festiwalowy pop-up będzie liczył 1400 mkw.

Czego jeszcze mogą spodziewać się festiwalowicze w tym roku?

Rockowa Wyspa Lidla będzie widoczna z daleka – oprócz sklepu znajdzie się na niej strefa atrakcji Lidl Polska, która będzie czynna przez cały czas trwania Pol'and'Rock Festival. Odwiedzający będą mogli spróbować swoich sił na nietypowym torze przeszkód lub zrelaksować się w specjalnie przygotowanej strefie chill. Dodatkowo na terenie Rockowej Wyspy Lidla będą dostępne wyjątkowe gadżety, konkursy z nagrodami oraz rockowo-lidlowe tatuaże tymczasowe.

Lidl Polska gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już 15 lat

Sieć jest z WOŚP nie tylko podczas corocznych zbiórek. By podziękować wolontariuszom i klientom za ich wielkie zaangażowanie w pomoc, Lidl Polska angażuje się w tworzenie tego wyjątkowego festiwalu! Dotychczas dzięki zbiórkom pieniężnym prowadzonym w sklepach Lidl Polska oraz innym działaniom firmy – sieć przekazała na działania WOŚP ponad 39 mln złotych.

Rockowa wyspa Lidla będzie czynna od wtorku, 30 lipca aż do 4 sierpnia do godz. 12.00.

Źródło: Lidl Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764