Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.
Film „Venom“, dystrybuowany przez Sony Pictures Entertainment, opowiada o jednej z najbardziej enigmatycznych i złożonych postaci Marvela. Kiedy Eddie Brock zdobywa moce symbionta, zmuszony jest uwolnić swoje alter-ego „Venoma”, by ratować własne życie.
Zadaniem agencji Biuro Podróży Reklamy była produkcja klipów promujących zarówno film, jak i limitowaną edycję produktów Rockstar Venom. Motywem przewodnim klipów jest połączenie świata Rockstar Energy Drink z mrocznym klimatem science-fiction obecnym w filmie. Kreacje reklamowe są emitowane na platformach: Facebook, YouTube i Instagram. Limitowane edycje puszek z napojami Rockstar ozdobione wizerunkiem Venoma są już dostępne w punktach sprzedaży.
Kampania digital potrwa przez cały październik. Grupą docelową są młodzi ludzie mieszkający w dużych miastach.
Kampanii digital towarzyszyć będą prowadzone równolegle przez PepsiCo działania promocyjne offline, m.in. z użyciem materiałów POS oraz konkurs prowadzony z siecią kin Helios. Planowana jest również współpraca z influencerami, którzy będą promować Rockstar Venom na swoich kanałach social media.
Biuro Podróży Reklamy współpracuje z Rockstar Energy Drink od grudnia 2017 r., kiedy wygrała w przetargu zorganizowanym przez PepsiCo. Agencja zajęła się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych.
Źródło: Biuro Podróży Reklamy
Nie jestem pijaczem energetyków ale tej marki W OGÓLE nie kojarzę. Jak na markę należącą do Pepsi to marketing raczej średni, bo nie jestem również praczem ciuchów, ale marki proszków do prania znam jednak całkiem dobrze z reklam...
Porównanie proszków do prania, które są produktem adresowanym do masowego odbiorcy, z napojem energetycznym będącym jednak produktem niszowym, nie jest specjalnie miarodajne. Lepsze byłoby porównanie z konkurencyjnymi markami napojów energetycznych - i tutaj Rockstar być może faktycznie nie wypada imponująco pod względem powszechnej znajomości marki. Czy jednak producentowi zależy na takiej powszechnej znajomości?
Ważne czy znają ją potencjalni klienci, a nie ludzie, którzy i tak nie sięgają po taką kategorię produktów, przemierzając sklep w poszukiwaniu proszku do prania.
No po nazwie nie skojarzyłem, ale logo gdzieś na półce widziałem.
A jesteś pijaczem?