logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar Energy Drink prowadzi kampanię związaną z premierą filmu „Venom”

  PR 11.10.2018, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka

Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockstar-energy-drink-prowadzi-kampanie-zwiazana-z-premiera-filmu-_venom_,379700,artykul.html

Film „Venom“, dystrybuowany przez Sony Pictures Entertainment, opowiada o jednej z najbardziej enigmatycznych i złożonych postaci Marvela. Kiedy Eddie Brock zdobywa moce symbionta, zmuszony jest uwolnić swoje alter-ego „Venoma”, by ratować własne życie.

Zadaniem agencji Biuro Podróży Reklamy była produkcja klipów promujących zarówno film, jak i limitowaną edycję produktów Rockstar Venom. Motywem przewodnim klipów jest połączenie świata Rockstar Energy Drink z mrocznym klimatem science-fiction obecnym w filmie. Kreacje reklamowe są emitowane na platformach: Facebook, YouTube i Instagram. Limitowane edycje puszek z napojami Rockstar ozdobione wizerunkiem Venoma są już dostępne w punktach sprzedaży.

Kampania digital potrwa przez cały październik. Grupą docelową są młodzi ludzie mieszkający w dużych miastach.

Kampanii digital towarzyszyć będą prowadzone równolegle przez PepsiCo działania promocyjne offline, m.in. z użyciem materiałów POS oraz konkurs prowadzony z siecią kin Helios. Planowana jest również współpraca z influencerami, którzy będą promować Rockstar Venom na swoich kanałach social media.
 
Biuro Podróży Reklamy współpracuje z Rockstar Energy Drink od grudnia 2017 r., kiedy wygrała w przetargu zorganizowanym przez PepsiCo. Agencja zajęła się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social mediowych oraz realizacją dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nie jestem pijaczem energetyków ale tej marki W OGÓLE nie kojarzę. Jak na markę należącą do Pepsi to marketing raczej średni, bo nie jestem również praczem ciuchów, ale marki proszków do prania znam jednak całkiem dobrze z reklam...

avatar użytkownika
,

Porównanie proszków do prania, które są produktem adresowanym do masowego odbiorcy, z napojem energetycznym będącym jednak produktem niszowym, nie jest specjalnie miarodajne. Lepsze byłoby porównanie z konkurencyjnymi markami napojów energetycznych - i tutaj Rockstar być może faktycznie nie wypada imponująco pod względem powszechnej znajomości marki. Czy jednak producentowi zależy na takiej powszechnej znajomości?

Ważne czy znają ją potencjalni klienci, a nie ludzie, którzy i tak nie sięgają po taką kategorię produktów, przemierzając sklep w poszukiwaniu proszku do prania.
  

avatar użytkownika
,

No po nazwie nie skojarzyłem, ale logo gdzieś na półce widziałem.

avatar użytkownika
,

A jesteś pijaczem?  

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764