logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar Energy Drink uruchamia nową platformę

  PR 02.06.2023, przeczytano 353 razy

Rockstar przechodzi do kolejnego etapu swojej ewolucji - globalnej premiery nowej platformy „Press Play". W tym roku nowe pozycjonowanie marki zostanie zaprezentowane poprzez energetyczną muzykę w trakcie koncertu w aplikacji Spotify.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockstar-energy-drink-uruchamia-nowa-platforme,400254,artykul.html

1 CZERWCA 2023 - Rockstar Energy Drink z radością ogłasza swoją globalną platformę „Press Play", czyli nowe, energetyczne pozycjonowanie marki, które ma zachęcić fanów do robienia tego, co kochają.

W 2023 roku Rockstar Energy wkracza w świat muzyki, zachęcając jej miłośników do „Press Play", czyli do otwarcia się na dźwięki, które kochają i utwory pozytywnie ich nakręcające do działania. Poprzez wyjątkowe współprace i eventy muzyczne, Rockstar chce dać energię fanom w chwilach, dla których żyją.

Chcąc uczcić swój nowy wizerunek Rockstar nawiązał współpracę ze Spotify, serwisem audio, aby  zapewnić fanom rewolucyjne wrażenia ze wspólnie organizowanego koncertu w aplikacji. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki, cyfrowe doświadczenie, które zostanie zaprezentowane tego lata, ma zachęcić fanów do „Press Play", czyli do słuchania tego, co kochają i robienia tego, co ich pasjonuje.

Oprócz kampanii na Spotify, Rockstar połączy świat cyfrowy i fizyczny poprzez kampanię online i OOH, aby w ciągu całego roku zapoznać fanów muzyki z nowym wizerunkiem. Marka planuje m.in. ujawnienie współpracy z topowymi artystami, a także konkurs, w którym codziennie do wygrania będą kody Spotify Premium na 6 miesięcy.

- Jesteśmy szczęśliwi, że możemy oficjalnie ogłosić globalną premierę „Press Play” i być pierwszą marką, która przy wsparciu Spotify, lidera pośród serwisów streamingowych, zaoferuje naszym fanom na całym świecie tak wyjątkowy koncert - powiedział Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo. - Dzięki naszej platformie „Press Play” chcemy dostarczać impulsu do realizowania się i robienia rzeczy, które nasi klienci kochają. Współpraca ze Spotify i nadchodzący event cyfrowy pokaże nasze zaangażowanie w tę misję i zapewni fanom muzyki niezapomniane wrażenia.

Kristiana Carlet, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Spotify, dodaje:

- Najnowsza kampania Rockstar, dzięki naszej innowacyjnej technologii, pokazuje możliwości Spotify. We współpracy z nami, Rockstar odmienia sposób, w jaki marka może docierać do swoich odbiorców, tworząc kreatywne i angażujące doświadczenie kontaktu z artystami. W Spotify koncentrujemy się na personalizacji, odkrywaniu, interaktywności i cieszymy się, że Rockstar zdecydował się na współpracę z nami, startując ze swoją najnowszą kampanią.

Nowa platforma „Press Play" zostanie uruchomiona w całej Europie i na Bliskim Wschodzie, a wszystkie wirtualne występy i pozostałe wydarzenia zostaną ogłoszone jeszcze przed latem 2023 roku.

Źródło: Rockstar Energy Drink

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764