logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar Energy Drink uruchamia nową platformę

  PR 02.06.2023, przeczytano 410 razy

Rockstar przechodzi do kolejnego etapu swojej ewolucji - globalnej premiery nowej platformy „Press Play". W tym roku nowe pozycjonowanie marki zostanie zaprezentowane poprzez energetyczną muzykę w trakcie koncertu w aplikacji Spotify.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockstar-energy-drink-uruchamia-nowa-platforme,400254,artykul.html

1 CZERWCA 2023 - Rockstar Energy Drink z radością ogłasza swoją globalną platformę „Press Play", czyli nowe, energetyczne pozycjonowanie marki, które ma zachęcić fanów do robienia tego, co kochają.

W 2023 roku Rockstar Energy wkracza w świat muzyki, zachęcając jej miłośników do „Press Play", czyli do otwarcia się na dźwięki, które kochają i utwory pozytywnie ich nakręcające do działania. Poprzez wyjątkowe współprace i eventy muzyczne, Rockstar chce dać energię fanom w chwilach, dla których żyją.

Chcąc uczcić swój nowy wizerunek Rockstar nawiązał współpracę ze Spotify, serwisem audio, aby  zapewnić fanom rewolucyjne wrażenia ze wspólnie organizowanego koncertu w aplikacji. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki, cyfrowe doświadczenie, które zostanie zaprezentowane tego lata, ma zachęcić fanów do „Press Play", czyli do słuchania tego, co kochają i robienia tego, co ich pasjonuje.

Oprócz kampanii na Spotify, Rockstar połączy świat cyfrowy i fizyczny poprzez kampanię online i OOH, aby w ciągu całego roku zapoznać fanów muzyki z nowym wizerunkiem. Marka planuje m.in. ujawnienie współpracy z topowymi artystami, a także konkurs, w którym codziennie do wygrania będą kody Spotify Premium na 6 miesięcy.

- Jesteśmy szczęśliwi, że możemy oficjalnie ogłosić globalną premierę „Press Play” i być pierwszą marką, która przy wsparciu Spotify, lidera pośród serwisów streamingowych, zaoferuje naszym fanom na całym świecie tak wyjątkowy koncert - powiedział Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo. - Dzięki naszej platformie „Press Play” chcemy dostarczać impulsu do realizowania się i robienia rzeczy, które nasi klienci kochają. Współpraca ze Spotify i nadchodzący event cyfrowy pokaże nasze zaangażowanie w tę misję i zapewni fanom muzyki niezapomniane wrażenia.

Kristiana Carlet, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Spotify, dodaje:

- Najnowsza kampania Rockstar, dzięki naszej innowacyjnej technologii, pokazuje możliwości Spotify. We współpracy z nami, Rockstar odmienia sposób, w jaki marka może docierać do swoich odbiorców, tworząc kreatywne i angażujące doświadczenie kontaktu z artystami. W Spotify koncentrujemy się na personalizacji, odkrywaniu, interaktywności i cieszymy się, że Rockstar zdecydował się na współpracę z nami, startując ze swoją najnowszą kampanią.

Nowa platforma „Press Play" zostanie uruchomiona w całej Europie i na Bliskim Wschodzie, a wszystkie wirtualne występy i pozostałe wydarzenia zostaną ogłoszone jeszcze przed latem 2023 roku.

Źródło: Rockstar Energy Drink

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764