logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar Energy Press Play z nową identyfikacją wizualną

  PR 09.02.2024, przeczytano 307 razy
ilustracja

Marka Rockstar Energy zaczyna nowy rok z nowym, dynamicznym wyglądem i stylem prezentując najnowszą, odświeżoną wersję identyfikacji wizualnej dla całego asortymentu. Pełna śmiałych kolorów i smaków, nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar jest elementem wprowadzonej w ubiegłym roku platformy „Press Play”, dając fanom energię potrzebną do otwarcia się na rzeczy, które uwielbiają robić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockstar-energy-press-play-z-nowa-identyfikacja-wizualna-,403055,artykul.html

Dzięki zastrzykowi energii, nowa identyfikacja wizualna zaprojektowana przez PepsiCo Design + Innovation ma na celu poprawę dostępności i inkluzywności poprzez odcięcie się od tradycyjnych standardów przyjętych dla energetyków. Rockstar chce trafić w gusta szerszego grona konsumentów napojów energetycznych poprzez przyjęcie nowego wyglądu i stylu, które podkreślają smak. Odchodząc od dawnej stylistyki, nowy wizerunek zachowuje ikoniczne logo w kształcie gwiazdy, jednocześnie wprowadzając prostotę i uniwersalny przekaz, skierowany do większej i nowocześniejszej grupy fanów napojów energetycznych dostępnych w całej ofercie.

Marie-Therese Cassidy, wiceprezes działu Design Europe w PepsiCo, komentuje:

Dzięki naszemu zaprojektowanemu na nowo systemowi identyfikacji wizualnej dla Rockstar, nadaliśmy marce nutę pewności siebie i odmienności. Obecnie każdy kontakt z marką skupia się na odważnej platformie >>Press Play<<, zachęcając fanów napojów Rockstar do korzystania z nowych doświadczeń i otwarcia się na to, co kochają robić. Gładko łącząc naszą ikoniczną złotą gwiazdę z odświeżonym logotypem Rockstar, wywarliśmy trwały wpływ zarówno na prezentację produktu, jak i jego sprzedaż. Ponadto, nasz zespół wprowadził dynamiczny, powtarzający się kształt gwiazdy, który stanowi wizualną bramę do różnorodnego świata smaków i doświadczeń Rockstar”.

Odświeżony wizerunek sygnalizuje pierwszą modernizację warstwy wizualnej marki Rockstar od ponad czterech lat. Od chwili przejęcia przez PepsiCo w 2020 r., marka przeszła transformację i zyskała tętniącą życiem, dynamiczną i orzeźwiającą estetykę. Ewolucja ta jest odzwierciedleniem progresywnego podejścia Rockstar Energy do ciągłego rozwoju marki, którego celem jest przyciągnięcie bardziej zróżnicowanych i nowoczesnych fanów energetyków.

Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo:

Od chwili przejęcia marki dążymy do dostosowania przyszłościowego i innowacyjnego podejścia, rozwijając nasz apel marketingowy z myślą o szerszym i bardziej nowoczesnym gronie odbiorców. Wprowadzenie platformy >>Press Play<< w 2023 r. było tylko początkiem serii inicjatyw ukierunkowanych na zachęcenie naszych fanów i innych osób z całego świata do przechodzenia w tryb >>Press Play<< przez cały rok. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co rok 2024 ma w zanadrzu i nie możemy się doczekać zorganizowania kolejnych, niesamowitych eventów i aktywności w ramach platformy >>Press Play<<”.

Nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar Energy debiutuje w Wielkiej Brytanii, Polsce i Niemczech w styczniu, a kolejne premiery nastąpią na przestrzeni tego roku. Odświeżony wizerunek obejmie wszystkie dostępne na skalę globalną smaki napojów Rockstar Energy w ramach kampanii ukierunkowanych na wiele punktów styku z marką; wszędzie indziej produkty Rockstar będą dostępne począwszy od stycznia 2024 r.

Źródło: PepsiCo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764