logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku

  PR 07.05.2021, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma przyspiesza w ten sposób ekspansję marki na nowe rynki, licząc, na co najmniej dwukrotne zwiększenie zasięgu geograficznego w okresie kolejnych trzech lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockstar-na-nowo-zapala-swiat-do-wysilku,391363,artykul.html

- Z wielką radością ogłaszamy ponowne wprowadzenie marki Rockstar Energy Drink na rynek międzynarodowy, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów w obszarze napojów funkcjonalnych. Napoje energetyczne to kategoria z potencjałem wzrostowym, która wyraźnie przyspiesza na całym świecie, a nasza marka już od jakiegoś czasu wymagała odświeżenia. Nowa kampania to nasz sposób na zmianę postrzegania Rockstar przez konsumentów, a jednocześnie zwrócenia uwagi na ciężko pracujących, pełnych pasji ludzi, którzy codziennie podejmują swoje wysiłki – powiedział Mark Kirkham, wiceprezes i dyrektor generalny Sports, Energy & Juice, Global Beverages, PepsiCo.

Kampania „Rockstar. Przejmij scenę" rozpoczyna się 3 różnymi historiami. Podkreślają one wytrwałość i determinację tych, którzy nie ustają w codziennych wysiłkach: gracza, pracownika biurowego i domowej raperki. Filmy ukazują autentyczne historie przebojowych ludzi, którzy dzielą się swoją ciężką pracą, pasją i postępami, a także tym, co pomaga im osiągnąć sukces.

- Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink - dodała.

Zintegrowane elementy kampanii pojawią się w wielu kanałach, w tym mobilnych, cyfrowych, w mediach społecznościowych, a także w sklepach. Nowa tożsamość wizualna wykreowana przez globalny zespół ds. projektowania graficznego PepsiCo przejawia się w także w nowatorskich opakowaniach napojów. Odświeżenie wzornictwa obejmuje całą gamę napojów, a jej celem było między innymi unowocześnienie kultowego logo gwiazdy przy użyciu mieszanki kolorów metalicznego złota i czerni.

- To wspaniałe, że możemy przenieść nasze wzornictwo opakowań na poziom międzynarodowy. Wierzymy, że dzięki nowej tożsamości wizualnej Rockstar Energy Drink uda nam się podnieść rangę marki i sprawić, że stanie się ona bardziej wyjątkowa i atrakcyjna dla konsumentów na całym świecie – powiedział Stephen White, dyrektor ds. projektów graficznych, PepsiCo Global Beverages.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (w wersji 250 ml i 500 ml) to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance w wersji 500 ml raz 250 ml, Rockstar Juiced El Mango w wersji 500 ml, Rockstar Juiced Passionfrutas w wersji 500 mln, Rockstar Punched Cotton Candy w wersji 250 ml oraz Rockstar Punched Raspberry w wersji 250 ml. Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764