logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rockwool „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami

  PR 05.09.2018, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Wszyscy poszukujemy komfortu, staramy się zachować dobry balans pomiędzy życiem osobistym, a zawodowymi wyzwaniami. Miejscem, w którym regenerujemy siły, jest dom. Dlatego też nowa kampania „Ocieplamy Życie” realizowana przez ROCKWOOL Polska podpowiada, jak stworzyć funkcjonalny, bezpieczny i wygodny dom. Kampania powstaje we współpracy ze znanymi blogerami, m. in. Beatą Lipov („Lawendowy Dom”) czy Katarzyną Michałkiewicz („KM we wnętrzu”).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rockwool-_ociepla-zycie_-w-swojej-najnowszej-kampanii-z-blogerami,37789,artykul.html

Serwis „Ocieplamy życie”, w którym znani blogerzy podpowiadają najlepsze sposoby na stworzenie komfortowego domu, pomaga w podjęciu właściwych decyzji już na etapie jego budowy. Na nasze samopoczucie ma wpływ nie tylko funkcjonalnie urządzone wnętrze, ale i niewidoczne dla oka nowoczesne rozwiązania budowalne.

Serwis powstał dla ludzi zarówno już spełnionych zawodowo i prywatnie, jak i tych wciąż ambitnie dążących do wytyczonego celu, chcących jednak znaleźć przestrzeń, która daje odrobinę wytchnienia.

– Proponujemy, jak urządzić to najważniejsze miejsce, by odpowiadało naszemu usposobieniu, poczuciu estetyki i oczekiwaniom. Inspirujemy do szukania idealnego domu, przedstawiając rozwiązania z różnych stron świata i głosy ekspertów. Polecamy dobre, sprawdzone sposoby na tworzenie harmonijnego, wygodnego wnętrza – mówi Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.  

O czym można poczytać w serwisie „Ocieplamy Życie?” Damian Czernik, autor bloga „Okiem Inżyniera” dzieli się wiedzą na temat właściwego przeprowadzania prac remontowych, termomodernizacji, doradza, jak zaoszczędzić na ogrzewaniu i które technologie grzewcze sprawdzają się najlepiej. Te porady to znakomita baza wyjściowa dla wszystkich, którzy planują budowę domu lub termomodernizację.

Autorka bloga „Lawendowy dom” Beata Lipov czy Katarzyna Michałkiewicz, autorka bloga „KM we wnętrzu” doradzają, jak stworzyć prawdziwy dom – taki, do którego chce się wracać i spędzać czas z rodziną i bliskimi. Zieleń w domu, zaplanowanie funkcji poszczególnych przestrzeni, dobre nawyki, porady dotyczące rozwiązań budowlanych – to wszystko tworzy harmonijną, przyjazną przestrzeń.

– Idealny dom to nie tylko wnętrze, ale i jego wpływ na otoczenie. Eksperci podkreślają, że jesteśmy odpowiedzialni za siebie nawzajem, a to, jak budujemy i jak żyjemy w wielkim stopniu oddziałuje na innych. Jak wspólnie możemy kreować przyjazne miejsca do życia? Na to pytanie odpowiadają nasi autorzy – dodaje Łukasz Glapa, dyrektor marketingu CEE w ROCKWOOL Polska.

Źródło: ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764