logo
WIADOMOŚCI

Roczna kampania telewizyjna serwisu Domiporta.pl

redakcja  PR 19.03.2017, przeczytano 207 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 18 marca br. rozpocznie się kampania reklamowa serwisu Domiporta.pl w stacji TVN pod hasłem "Do szukania mieszkania". Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Kampania potrwa przez cały rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roczna-kampania-telewizyjna-serwisu-domiporta.pl,31854,artykul.html

Najnowszy spot reklamowy Domiporta.pl przedstawia serwis jako wygodne narzędzie do przeglądania ofert nieruchomości – domów, mieszkań, działek, lokali użytkowych, pokoi i garaży – zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego. Spot reklamowy został przygotowany przez SVG Studio (Agora).

– W kampanii reklamowej Domiporta.pl postawiliśmy przede wszystkim na prosty przekaz, który ma za zadanie wzmocnić rezultaty prowadzonych przez nas działań efektywnościowych. Chcemy, aby internauci zapamiętali Domiporta.pl jako wygodne i łatwe w obsłudze narzędzie do przeglądania ogłoszeń o nieruchomościach
– mówi Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

Domiporta.pl działa od 2006 roku - jest jednym z największych i najpopularniejszych serwisów branży nieruchomości posiadającym w swojej bazie prawie milion ofert sprzedaży i najmu. Domiporta.pl to nowoczesny serwis dopasowany do potrzeb użytkowników, a wszystkie dostępne w nim oferty są stale monitorowane pod kątem jakości. Dzięki współpracy z wieloma ekspertami branżowymi Domiporta.pl stworzyła szeroką bazę porad, raportów i analiz, cytowanych przez największe media.
W lutym br. serwis Domiporta.pl odwiedziło ponad 454 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim ponad 9 mln odsłon*.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

* źródło danych: badanie Gemius/PBI, luty 2017 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską
Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.
ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.
Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP Radarokazji
Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.
 
niedziela 22.04.2018, 125 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone