logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roczny zapas paliwa od marki Halne

  PR 05.11.2018, przeczytano 173 razy
ilustracjastrzałka

NAV Agency oraz agencja interaktywna Mint Media zrealizowały wspólny projekt dla marki Halne, należącej do spółki piwowarskiej Van Pur.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roczny-zapas-paliwa-od-marki-halne,380008,artykul.html

W ramach współpracy agencji i działu Trade Marketingu Van Pur zorganizowana została aktywacja konkursowa dedykowana detalistom, a także powstała przejrzysta witryna o charakterze promocyjno-informacyjnym www.promocjahalne.pl.

Na stronie znajdują się informacje dotyczące promocji oraz konkursu, a także formularz zgłoszeniowy. Kampania skierowana jest do sprzedawców detalicznych, posiadających koncesję na sprzedaż alkoholu. Pula nagród w konkursie wynosi ponad 100 000 zł. Przy jednorazowym zakupie minimum 10 zgrzewek piwa Halne uczestnik może zgłosić się do konkursu, w którym do wygrania jest 200 jednorazowych bonów paliwowych o wartości 100 zł, a dla trzech osób roczny zapas paliwa. Przy jednorazowym zakupie 60 zgrzewek piwa uczestnik otrzymuje też nagrodę gwarantowaną w postaci bonu paliwowego o wartości 100 zł.

W ramach współpracy z Van Pur NAV Agency opracowała koncepcję kreatywną, KV oraz materiały wspierające, a także zajęła się kompleksową obsługą aktywacji. Agencja Mint Media odpowiadała za kreację w zakresie kampanii digital oraz koncepcję i projekt graficzny witryny. Po stronie NAV agency za współpracę odpowiada Tomek Seremet – Activation Manager, zaś po stronie Mint Media Piotr Wojtalewicz - IT Project Coordinator.

Promocja i konkurs trwają od 22 października do 30 listopada 2018 lub do wyczerpania puli nagród.

Źródło: Mint Media

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas od czerwca obsługuje profil Lufthansa Group Business Services (LGBS) na Facebooku. Zadaniem agencji jest pomoc w realizacji celów wizerunkowych marki i dotarcie do potencjalnych pracowników.
Group One z kampanią dla BBC Brit
12 czerwca w ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego „Top Gear”. Każdy kolejny odcinek 27. sezonu to kampania premiery, którą dla stacji realizują pod jednym dachem Group One spółki: Change Serviceplan, Labcon i SalesTube.
On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764