logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ród Smoka: mural od VLM w Warszawie

  PR 29.06.2024, przeczytano 495 razy
ilustracja

W centrum Warszawy powstał imponujący mural przedstawiający smoka. To część kampanii promującej premierę nowego sezonu serialu Ród Smoka na platformie Max. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rod-smoka%3A-mural-od-vlm-w-warszawie,404823,artykul.html

Długo wyczekiwana premiera drugiego sezonu Rodu Smoka to jedna z ważniejszych nowości na platformie streamingowej Max. Platforma wystartowała 11 czerwca

Ród Smoka opowiada o historii rodu Targaryenów i o zdarzeniach dziejących się 200 lat przed czasami, w których osadzona jest Gra o Tron. W ramach kampanii promującej drugi sezon serialu, w Warszawie przy ulicy Waryńskiego powstał efektowny mural przedstawiający główny wątek drugiego sezonu, jakim jest walka pomiędzy zielonymi i czarnymi frakcjami. Spomiędzy rozdartych flag obu zwaśnionych stron możemy zobaczyć świecące w ciemności oko smoka. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Ponadto w ramach premiery realizowana jest kampania digital i OOH. Główne hasło kampanii to "Każdy musi wybrać". 

VML odpowiada za przygotowanie materiałów do kampanii digital na bazie materiałów globalnych. Mural według projektu VML wykonało Good Looking Studio. Za zakup mediów odpowiada EssenceMediacom.

Źródło: VML Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764