logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rodzice gwiazd sportu piszą dla WP SportoweFakty

  PR 02.06.2023, przeczytano 324 razy
ilustracja

Ruszyła druga odsłona prestiżowego cyklu WP SportoweFakty „Rodzice Mistrzów”, których autorami są rodzice najważniejszych postaci polskiego sportu. Każdy z artykułów daje odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, z którymi borykają się opiekunowie późniejszych gwiazd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rodzice-gwiazd-sportu-pisza-dla-wp-sportowefakty,400259,artykul.html

Cykl ruszył 26 maja, w Dzień Matki. To data, która nadaje symbolicznego charakteru przedsięwzięciu. Rodzice gwiazd sportu na chwilę wcielili się w rolę dziennikarzy, opisują bardzo osobiście swoje doświadczenia, wątpliwości i rozterki. Chwile, w których byli dumni
i te, w których zastanawiali się, czy sport to droga dla ich dzieci.

Wśród autorów są m.in. Iwona Lewandowska, Tomasz Świątek i Bronisław Stoch.

– Efekty niedawnego cyklu „Drużyna Mistrzów” przerosły nasze oczekiwania. Teksty napisane kiedyś przez Roberta Lewandowskiego, Igę Świątek, Pawła Fajdka, Jana Błachowicza, Bartosza Zmarzlika czy Anitę Włodarczyk w ramach cyklu stały się nie tylko popularne, ale też mogły stanowić fundament myślenia kibiców o każdym z bohaterów. Te artykuły odkryły polskich sportowców na nowo. Jestem zaszczycony i dumny z faktu, że teraz swoimi doświadczeniami z wychowania mistrzyń i mistrzów podzielili się ci, którzy w życiu niemal każdego z nas są najważniejsi – rodzice. To swego rodzaju ukłon w ich stronę, ale też tych rodziców, którzy chcą czerpać z doświadczeń innych w wychowaniu nowego pokolenia polskich mistrzów – przyznaje Dawid Góra, szef redakcji WP SportoweFakty.

Już w najbliższy piątek drugi odcinek „Rodziców Mistrzów” – o wychowywaniu mistrza opowie Bronisław Stoch, ojciec Kamila, trzykrotnego złotego medalisty olimpijskiego. Za tydzień natomiast tekst poświęcony Idze Świątek.

W ramach cyklu planowanych jest osiem publikacji, promowanych na Stronie Głównej Wirtualnej Polski, w serwisie WP SportoweFakty i mediach społecznościowych. Akcji towarzyszy kampania autopromocyjna przygotowana przez dział marketingu WP Media we współpracy z redakcją WP SportoweFakty.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764