logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rodzinna sukcesja w kolejnej kampanii Nest Banku

  PR 10.07.2017, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

„Wiarygodność firmy, jak dobre imię, przechodzi z ojca na syna” – wokół tego przekazu Nest Bank zbudował kolejny spot reklamowy, który pojawił się właśnie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Podobnie jak w poprzednich kampaniach, to przekaz wizerunkowy stał się inspiracją do stworzenia produktu. Dzięki tej strategii wspomagana rozpoznawalność marki wyniosła już 41%. W najnowszej kampanii bank skupia się na rodzinnych biznesach i problemie sukcesji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rodzinna-sukcesja-w-kolejnej-kampanii-nest-banku,33047,artykul.html

Od 3 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN, Polsat czy kanały tematyczne, zobaczyć można najnowszą reklamę Nest Banku. W charakterystyczny już dla marki, emocjonalny sposób Nest Bank odwołuje się do tradycyjnych rodzinnych wartości, tym razem skupiając się na problemie przekazania firmy następnemu pokoleniu. Bank zaoferował zupełnie inne podejście do mierzenia wiarygodności firmy, oparte na reputacji rodziców czy dziadków – poprzednich właścicieli. W przekazie reklamowym skupia się jednak na szerszym kontekście i wartościach bliskich rodzinnym firmom.

- Nasza najnowsza reklama nie jest o ułatwieniach w kredytowaniu dla rodzinnych firm. Jest o tradycjach, ciężkiej pracy wielu pokoleń i z trudem budowanej reputacji –
mówi Maciek Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku. – Skupiamy się na emocjach bliskich naszym klientom oraz na wartościach, które rozumieją i wyznają. Produkt jest pochodną tych wartości i przekazu, który budujemy w naszym spocie – mówi Pichlak.

Emisji spotu towarzyszy kampania edukacyjna dedykowana przedsiębiorcom planującym przekazanie swojej firmy w ręce kolejnego pokolenia. Dzięki współpracy z Tomaszem Budziakiem - specjalistą w zakresie doradztwa firm rodzinnych – Nest Bank przeprowadzi dla swoich klientów cykl webinarów dotyczących sukcesji. W sieci pojawi się cykl materiałów kontekstowych, a do oddziałów trafi broszura „Rodzinna sukcesja z Nest Bankiem”, w przystępny sposób wyjaśniająca etapy procesu sukcesji. Wszystkie materiały dostępne są w zakładce na stronie Nest Banku.

Strategią oraz kreacją reklamową przedsięwzięcia zajęła się agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny jest Propeller Film, a wsparcie PR zapewnia zespół Made in PR.

Nest Bank, który w ubiegłym roku zaistniał na polskim rynku bankowym, zyskuje coraz większe uznanie w branży. Pozycjonuje swoją markę w świecie tradycyjnych wartości, adresując ofertę do klientów z mniejszych miejscowości. Wynikiem konsekwentnych i odważnych działań są wymierne efekty. W czerwcowym zestawieniu Forbesa brand od razu znalazł się w Top 5 polskich marek finansowych, a projekt rebrandingu Nest Banku został nagrodzony złotą statuetką Transform Awards Europe 2017 - jednego z najważniejszych konkursów kreatywnych na świecie. Po pół roku od startu kampanii wspierającej launch marki, wspomagana znajomość Nest Banku wyniosła 41%*.

Źródło: Nest Bankl

www.nestbank.p

Dodatkowe informacje:

*Na podstawia badania „Monitoring polskiego rynku bankowego” zrealizowanego przez MEC na próbie N=2075 osób, w czerwcu 2017, metodą CAWI: wspomagany komputerowo wywiad zrealizowany przy pomocy strony WWW.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764