logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rok 2019 – czasem Playera

  PR 10.02.2020, przeczytano 784 razy
ilustracja

Player ma za sobą świetny rok! Był to dla serwisu czas bezprecedensowej liczby premier kontentowych – ponad 70 – wprowadzenia nowych usług i kolekcji tematycznych, a także znacznego poszerzenia bazy płatnych użytkowników. To wszystko przekłada się na to, że Player jest dziś jednym z najlepszych i najpopularniejszych na rynku. W 2019 roku po raz kolejny potwierdził pozycję lidera wśród serwisów VOD pod względem czasu spędzanego na platformie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rok-2019-%E2%80%93-czasem-playera,385618,artykul.html

Biblioteka Playera regularnie poszerzana jest o nowe tytuły. W 2019 roku dodano niemal 4 tys. nowych pozycji – blisko 1900 filmów, ponad 1100 programów rozrywkowych, ponad 400 seriali. A to daje około 50 premierowego kontentu dziennie. Wśród nich znajdują się wyjątkowe produkcje grupy TVN Discovery Polska oraz najgorętsze propozycje partnerskich grup medialnych – HBO, Canal+, Viacom i innych.

- Player to kopalnia świetnego, angażującego polskiego kontentu, bardzo różnorodnego pod względem gatunkowym. Regularnie dodajemy nowe tytuły, mamy jedną z najszerszych bibliotek VOD na rynku. Gdyby Playera oglądać codziennie 24h na dobę, na obejrzenie wszystkich materiałów w serwisie potrzeba ponad 3 lat! – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Serwis skupia się także na prapremierach, oferując dostęp do najnowszych odcinków seriali i programów rozrywkowych przed ich emisją w telewizji. W zeszłym roku platforma wprowadziła ponad 70 tytułów w takiej formule. Jednym z największych sukcesów była letnia premiera drugiej odsłony serialu „Pod Powierzchnią”. W sezonie jesiennym przedpremierowo na player.pl można było śledzić najgorętsze propozycje TVN Discovery Polska, m.in. „Pułapka”, „39 i pół tygodnia”, „Kuchenne rewolucje”, „Królowe życia”, „Starsza Pani musi fiknąć”.

ilustracjastrzałka

Dużą popularnością cieszą się też produkcje własne serwisu tzw. „Player Original”. Zaczęło się od spektakularnego sukcesu serialu „Chyłka-Zaginięcie” na początku roku, który szybko doczekał się kontynuacji w postaci „Chyłka-Kasacja”, do dziś jednej z najchętniej oglądanych pozycji minionego sezonu. Sukcesem też okazał się serial Motyw, który wystartował w Playerze w formule „Digital First”, czyli emisja w sieci przed telewizyjną. 

To nie wszystko! Player jako pierwszy serwis w Polsce wprowadził także specjalną kolekcję dla fanów motoryzacji, „odpalając” jesienią 2019 r. MotorTrend. To światowa marka, która dzięki grupie TVN Discovery Polska zadebiutowała na rynku nad Wisłą. Teraz Polacy mogą cieszyć się legalnym dostępem do najlepszych programów o samochodach i wszystkich tematach z nimi związanymi.

Kolejnym punktem na mapie osiągnięć i sukcesów Playera był innowacyjny projekt „Big Brother Live” – fani programu spędzili ponad 8 mln godzin śledząc na żywo losy mieszkańców domu Wielkiego Brata.  

Player znacznie rozwinął także dostępność oferty dla osób mieszkających za granicą. Pakiet TVN International można już oglądać w 19 krajach (17 krajach Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii oraz Norwegii). Polacy za granicą mogą śledzić najlepsze filmy, najnowsze seriale i programy rozrywkowe w ofercie VOD oraz kanały live: iTVN, iTVN Extra i TVN24.

Niezmiennie miliony użytkowników korzystają z bezpłatnej części serwisu Player. Jednak największym sukcesem 2019 roku jest ponad trzykrotny przyrost bazy użytkowników płatnych! Co więcej, platforma utrzymała pozycję lidera wśród dostawcy treści VOD pod względem czasu spędzanego przez użytkowników na stronie.

Player regularnie wsłuchuję się w głos swoich użytkowników, na bieżąco reagując na sugestie związane z rozwojem serwisu oraz dbając o bieżącą obsługę klientów. Według badania IPSOS na 2019 rok, wykonanego na zlecenie platformy, aż 95% klientów jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych ze sposobu ich obsługi. Aż 82% użytkowników poleca kontakt z Playerem swoim znajomym. Co więcej, serwis niezmiennie zajmuje 1 miejsce w raporcie Sotrender w kategorii „Obsługa Klienta dla branży TV oraz Media”.

Serwis prowadzi także własne laboratorium innowacji – Player Labs. To inicjatywa, w której użytkownicy pełnią rolę doradców. Biorą udział w dyskusjach, zadaniach i ankietach oraz pracach koncepcyjnych dotyczących rozwoju, a także przyszłości platformy. Często Player przekuwa idee użytkowników w realne projekty. Przykładem jest m.in. wprowadzenie po koniec 2019 r. nowego menu, stworzonego właśnie na bazie opinii użytkowników. Zmiany poprawiły organizację i wygląd nawigacji w wersji www aplikacji, a także ułatwiły poruszanie się po platformie oraz skróciły czas dotarcia do ulubionych tytułów.

ilustracjastrzałka

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764