logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rok 2019 – czasem Playera

  PR 10.02.2020, przeczytano 390 razy
ilustracja

Player ma za sobą świetny rok! Był to dla serwisu czas bezprecedensowej liczby premier kontentowych – ponad 70 – wprowadzenia nowych usług i kolekcji tematycznych, a także znacznego poszerzenia bazy płatnych użytkowników. To wszystko przekłada się na to, że Player jest dziś jednym z najlepszych i najpopularniejszych na rynku. W 2019 roku po raz kolejny potwierdził pozycję lidera wśród serwisów VOD pod względem czasu spędzanego na platformie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rok-2019-%E2%80%93-czasem-playera,385618,artykul.html

Biblioteka Playera regularnie poszerzana jest o nowe tytuły. W 2019 roku dodano niemal 4 tys. nowych pozycji – blisko 1900 filmów, ponad 1100 programów rozrywkowych, ponad 400 seriali. A to daje około 50 premierowego kontentu dziennie. Wśród nich znajdują się wyjątkowe produkcje grupy TVN Discovery Polska oraz najgorętsze propozycje partnerskich grup medialnych – HBO, Canal+, Viacom i innych.

- Player to kopalnia świetnego, angażującego polskiego kontentu, bardzo różnorodnego pod względem gatunkowym. Regularnie dodajemy nowe tytuły, mamy jedną z najszerszych bibliotek VOD na rynku. Gdyby Playera oglądać codziennie 24h na dobę, na obejrzenie wszystkich materiałów w serwisie potrzeba ponad 3 lat! – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Serwis skupia się także na prapremierach, oferując dostęp do najnowszych odcinków seriali i programów rozrywkowych przed ich emisją w telewizji. W zeszłym roku platforma wprowadziła ponad 70 tytułów w takiej formule. Jednym z największych sukcesów była letnia premiera drugiej odsłony serialu „Pod Powierzchnią”. W sezonie jesiennym przedpremierowo na player.pl można było śledzić najgorętsze propozycje TVN Discovery Polska, m.in. „Pułapka”, „39 i pół tygodnia”, „Kuchenne rewolucje”, „Królowe życia”, „Starsza Pani musi fiknąć”.

ilustracjastrzałka

Dużą popularnością cieszą się też produkcje własne serwisu tzw. „Player Original”. Zaczęło się od spektakularnego sukcesu serialu „Chyłka-Zaginięcie” na początku roku, który szybko doczekał się kontynuacji w postaci „Chyłka-Kasacja”, do dziś jednej z najchętniej oglądanych pozycji minionego sezonu. Sukcesem też okazał się serial Motyw, który wystartował w Playerze w formule „Digital First”, czyli emisja w sieci przed telewizyjną. 

To nie wszystko! Player jako pierwszy serwis w Polsce wprowadził także specjalną kolekcję dla fanów motoryzacji, „odpalając” jesienią 2019 r. MotorTrend. To światowa marka, która dzięki grupie TVN Discovery Polska zadebiutowała na rynku nad Wisłą. Teraz Polacy mogą cieszyć się legalnym dostępem do najlepszych programów o samochodach i wszystkich tematach z nimi związanymi.

Kolejnym punktem na mapie osiągnięć i sukcesów Playera był innowacyjny projekt „Big Brother Live” – fani programu spędzili ponad 8 mln godzin śledząc na żywo losy mieszkańców domu Wielkiego Brata.  

Player znacznie rozwinął także dostępność oferty dla osób mieszkających za granicą. Pakiet TVN International można już oglądać w 19 krajach (17 krajach Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii oraz Norwegii). Polacy za granicą mogą śledzić najlepsze filmy, najnowsze seriale i programy rozrywkowe w ofercie VOD oraz kanały live: iTVN, iTVN Extra i TVN24.

Niezmiennie miliony użytkowników korzystają z bezpłatnej części serwisu Player. Jednak największym sukcesem 2019 roku jest ponad trzykrotny przyrost bazy użytkowników płatnych! Co więcej, platforma utrzymała pozycję lidera wśród dostawcy treści VOD pod względem czasu spędzanego przez użytkowników na stronie.

Player regularnie wsłuchuję się w głos swoich użytkowników, na bieżąco reagując na sugestie związane z rozwojem serwisu oraz dbając o bieżącą obsługę klientów. Według badania IPSOS na 2019 rok, wykonanego na zlecenie platformy, aż 95% klientów jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych ze sposobu ich obsługi. Aż 82% użytkowników poleca kontakt z Playerem swoim znajomym. Co więcej, serwis niezmiennie zajmuje 1 miejsce w raporcie Sotrender w kategorii „Obsługa Klienta dla branży TV oraz Media”.

Serwis prowadzi także własne laboratorium innowacji – Player Labs. To inicjatywa, w której użytkownicy pełnią rolę doradców. Biorą udział w dyskusjach, zadaniach i ankietach oraz pracach koncepcyjnych dotyczących rozwoju, a także przyszłości platformy. Często Player przekuwa idee użytkowników w realne projekty. Przykładem jest m.in. wprowadzenie po koniec 2019 r. nowego menu, stworzonego właśnie na bazie opinii użytkowników. Zmiany poprawiły organizację i wygląd nawigacji w wersji www aplikacji, a także ułatwiły poruszanie się po platformie oraz skróciły czas dotarcia do ulubionych tytułów.

ilustracjastrzałka

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku
NOIZZ.pl stworzył filtr w aplikacji Instagram, który wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość, umożliwia dodanie do tablicy z nazwą miejscowości tęczowej ramki. Akcja portalu jest reakcją na przyjęte przez ponad 50 jednostek samorządu terytorialnego (gminy, powiaty oraz województwa) deklaracje, że są obszarami wolnymi od “ideologii” LGBT. Funkcjonalność...
haloDoctor.pl, Medonet.pl oraz pozostałe serwisy Ringier Axel Springer Polska zawiązują strategiczne partnerstwo w celu upowszechnienia dostępu do usług lekarskich online. Aplikacja haloDoctor.pl pozwala w kilka minut, bez wychodzenia z domu – uzyskać konsultację lekarską, otrzymać e-receptę lub zwolnienie lekarskie od lekarzy różnych specjalizacji. Platforma jest dostępna w...
Dzięki publikacji wystandaryzowanych i porównywalnych ofert pracy portal No Fluff Jobs szybko zyskał popularność wśród specjalistów IT w Polsce i na Węgrzech. Od lipca rozpoczął swoją działalność także na rynku czeskim*. W branży IT oczekiwania związane z jawnością widełek płac są najwyższe. Według raportu “Doświadczenia kandydatów w IT...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764