logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rok 2019 – czasem Playera

  PR 10.02.2020, przeczytano 286 razy
ilustracja

Player ma za sobą świetny rok! Był to dla serwisu czas bezprecedensowej liczby premier kontentowych – ponad 70 – wprowadzenia nowych usług i kolekcji tematycznych, a także znacznego poszerzenia bazy płatnych użytkowników. To wszystko przekłada się na to, że Player jest dziś jednym z najlepszych i najpopularniejszych na rynku. W 2019 roku po raz kolejny potwierdził pozycję lidera wśród serwisów VOD pod względem czasu spędzanego na platformie.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rok-2019-%E2%80%93-czasem-playera,385618,artykul.html

Biblioteka Playera regularnie poszerzana jest o nowe tytuły. W 2019 roku dodano niemal 4 tys. nowych pozycji – blisko 1900 filmów, ponad 1100 programów rozrywkowych, ponad 400 seriali. A to daje około 50 premierowego kontentu dziennie. Wśród nich znajdują się wyjątkowe produkcje grupy TVN Discovery Polska oraz najgorętsze propozycje partnerskich grup medialnych – HBO, Canal+, Viacom i innych.

- Player to kopalnia świetnego, angażującego polskiego kontentu, bardzo różnorodnego pod względem gatunkowym. Regularnie dodajemy nowe tytuły, mamy jedną z najszerszych bibliotek VOD na rynku. Gdyby Playera oglądać codziennie 24h na dobę, na obejrzenie wszystkich materiałów w serwisie potrzeba ponad 3 lat! – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Serwis skupia się także na prapremierach, oferując dostęp do najnowszych odcinków seriali i programów rozrywkowych przed ich emisją w telewizji. W zeszłym roku platforma wprowadziła ponad 70 tytułów w takiej formule. Jednym z największych sukcesów była letnia premiera drugiej odsłony serialu „Pod Powierzchnią”. W sezonie jesiennym przedpremierowo na player.pl można było śledzić najgorętsze propozycje TVN Discovery Polska, m.in. „Pułapka”, „39 i pół tygodnia”, „Kuchenne rewolucje”, „Królowe życia”, „Starsza Pani musi fiknąć”.

ilustracjastrzałka

Dużą popularnością cieszą się też produkcje własne serwisu tzw. „Player Original”. Zaczęło się od spektakularnego sukcesu serialu „Chyłka-Zaginięcie” na początku roku, który szybko doczekał się kontynuacji w postaci „Chyłka-Kasacja”, do dziś jednej z najchętniej oglądanych pozycji minionego sezonu. Sukcesem też okazał się serial Motyw, który wystartował w Playerze w formule „Digital First”, czyli emisja w sieci przed telewizyjną. 

To nie wszystko! Player jako pierwszy serwis w Polsce wprowadził także specjalną kolekcję dla fanów motoryzacji, „odpalając” jesienią 2019 r. MotorTrend. To światowa marka, która dzięki grupie TVN Discovery Polska zadebiutowała na rynku nad Wisłą. Teraz Polacy mogą cieszyć się legalnym dostępem do najlepszych programów o samochodach i wszystkich tematach z nimi związanymi.

Kolejnym punktem na mapie osiągnięć i sukcesów Playera był innowacyjny projekt „Big Brother Live” – fani programu spędzili ponad 8 mln godzin śledząc na żywo losy mieszkańców domu Wielkiego Brata.  

Player znacznie rozwinął także dostępność oferty dla osób mieszkających za granicą. Pakiet TVN International można już oglądać w 19 krajach (17 krajach Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii oraz Norwegii). Polacy za granicą mogą śledzić najlepsze filmy, najnowsze seriale i programy rozrywkowe w ofercie VOD oraz kanały live: iTVN, iTVN Extra i TVN24.

Niezmiennie miliony użytkowników korzystają z bezpłatnej części serwisu Player. Jednak największym sukcesem 2019 roku jest ponad trzykrotny przyrost bazy użytkowników płatnych! Co więcej, platforma utrzymała pozycję lidera wśród dostawcy treści VOD pod względem czasu spędzanego przez użytkowników na stronie.

Player regularnie wsłuchuję się w głos swoich użytkowników, na bieżąco reagując na sugestie związane z rozwojem serwisu oraz dbając o bieżącą obsługę klientów. Według badania IPSOS na 2019 rok, wykonanego na zlecenie platformy, aż 95% klientów jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych ze sposobu ich obsługi. Aż 82% użytkowników poleca kontakt z Playerem swoim znajomym. Co więcej, serwis niezmiennie zajmuje 1 miejsce w raporcie Sotrender w kategorii „Obsługa Klienta dla branży TV oraz Media”.

Serwis prowadzi także własne laboratorium innowacji – Player Labs. To inicjatywa, w której użytkownicy pełnią rolę doradców. Biorą udział w dyskusjach, zadaniach i ankietach oraz pracach koncepcyjnych dotyczących rozwoju, a także przyszłości platformy. Często Player przekuwa idee użytkowników w realne projekty. Przykładem jest m.in. wprowadzenie po koniec 2019 r. nowego menu, stworzonego właśnie na bazie opinii użytkowników. Zmiany poprawiły organizację i wygląd nawigacji w wersji www aplikacji, a także ułatwiły poruszanie się po platformie oraz skróciły czas dotarcia do ulubionych tytułów.

ilustracjastrzałka

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.
Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków podcastowych
Fenomen podcastów bazuje na pełnej dowolności w dostępie do nagrań audio – można ich słuchać w dogodnym czasie, nie odrywając się od innych czynności, a dodatkowo mamy do wyboru różnorodną tematykę. To główne powody, dla których forma ta z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej zwolenników. – Jest to atrakcyjne medium dla...
Home.pl i CDA rozpoczynają współpracę
Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.
Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com
Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na całym świecie wyraźnie droższa. Cena za jej utrzymanie wzrośnie o 7 proc. w drugiej połowie 2020 roku i taka sama podwyżka czeka nas także przez 3 kolejne lata. Niestety na tym się nie skończy. Od 2026 ceny zaczną rosnąć dalej – informuje serwis hostingowy Domeny.pl. Wedle firmy, podwyżka wynika z porozumienia,...
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764