logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roksana Gliszczyńska awansuje na stanowisko SEO Lead

  PR 06.10.2022, przeczytano 673 razy

Roksana Gliszczyńska została nowym SEO Leadem w agencji KERRIS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roksana-gliszczynska-awansuje-na-stanowisko-seo-lead,397487,artykul.html

W ramach nowego stanowiska Gliszczyńska zajmie się zarządzaniem zespołem SEO, obsługującym takich klientów jak: BNP Paribas, Tauron, Roche, Kruszwica, Plenti czy Autoglass, a także rozwojem portfolio agencji.

Gliszczyńska dołączyła w KERRIS na początku roku. Poprzednio związana z agencją Nprofit. Jako Team Lead odpowiadała za tworzenie i realizację strategii dla licznych sklepów i firm z branż takich jak między innymi medyczna czy dziecięca.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764