logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roksana Wojciula w Mint Media

  PR 02.10.2018, przeczytano 227 razy

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roksana-wojciula-w-mint-media,379594,artykul.html

W Mint Media, Roksana Wojciula odpowiedzialna jest za obsługę bieżących klientów agencji oraz współtworzenie strategii w działaniach new businessowych.

Posiada ponad 4 letnie doświadczenie w zakresie copywritingu, social mediów i kreacji digitalowe. Przed podjęciem pracy w Mint Media, związana była z Isobar Poland, gdzie tworzyła treści dla takich marek jak: Audi, Nivea, Disney Channel, Oreo, Biedronka czy Plus.

- W Mint Media stawiamy na profesjonalizm i kreatywność. Dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła Roksana, która na pewno wniesie nową jakość i wiele ciekawych pomysłów. Liczba naszych klientów stale wzrasta, dlatego ogromną wartością jest powiększający się zespół ekspertów. Witamy na pokładzie i życzymy licznych udanych realizacji i współprac – mówi Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Roksana jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.

Źródło: Mint Media

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
Shoper z nową identyfikacją wizualną
Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.
Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
HP przedstawia nową ofertę rozwiązań dla druku 3D
Firma HP prezentuje nowości w ofercie rozwiązań dla druku 3D i rozszerza współpracę z Partnerami. To kolejny krok amerykańskiego producenta w kierunku tworzenia kompleksowych narzędzi i usług wspierających rozwój przedsiębiorstw w kierunku produkcji cyfrowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764