logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roksana Zienkiewicz w zespole Brandlift

  PR 19.09.2024, przeczytano 332 razy
ilustracja

Do Brandlift, agencji specjalizującej się w kampaniach influencer marketingowych, dołączyła nowa osoba na stanowisko New Business Manager. Roksana Zienkiewicz już od sierpnia zasila szeregi Agencji – wspierając ją w pozyskiwaniu i obsłudze nowych i obecnych Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roksana-zienkiewicz-w-zespole-brandlift,405725,artykul.html

Influencer marketing na wznoszącej, marki coraz liczniej i chętniej decydują się na współpracę z twórcami internetowymi. Wraz z tym trendem, rośnie rola agencji influencer marketingowych, które wspierają firmy w poszukiwaniu najlepiej dopasowanych influencerów, organizacji współpracy czy przy prowadzeniu kampanii.

Na kanwie tego trendu, rozszerzeniu ulega także zespół martechu Brandlift, który specjalizuje się w prowadzeniu kampanii influencer marketingowych m.in. poprzez dostarczenie na rynek narzędzia wspierającego współpracę zarówno z perspektywy firm, jak też twórców. Od sierpnia 2024 r. do Brandlift dołączyła Roksana Zienkiewicz, która w szeregach agencji pełni rolę New Business Managerki.

Roksana Zienkiewicz wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w Polskiej Lidze Esportowej czy w agencji eventowej Brave Agency. Współpracowała m.in. z PGE, Orlen, Kampanią Piwowarską, LG, Heinz, Żabką, Samsungiem, Philip Morris czy Estée Lauder. W Brandlift będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, wprowadzenie i prowadzenie ich w początkowej fazie współpracy.

Wśród swoich głównych celów wskazuje – zarówno szybkie wdrożenie, jak też – bazując na swoim doświadczeniu z zakresu gamingu – chciałaby przemycić nieco więcej pierwiastka gamingowo-esportowego do świata influencer marketingu, tym samym budując większą świadomość wśród odbiorców, w zakresie znaczenia, roli i wartości esportu.

Rozwój i coraz większe znaczenie influencer marketingu wymaga odpowiedniej organizacji oraz właściwego poprowadzenia, co od lat dostarczamy naszym klientom. Cieszę się, że nasz team rośnie w siłę i staje się bogatszy o kompetencje i doświadczenia z różnych branż i sektorów – podkreśla Karina Hertel, partnerka zarządzająca Brandlift.

Źródło: Brandlift

www.brandlift.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filip Cieśliński z Arskom do Gońca
Filip Cieśliński od początku października pełni funkcję head of sales Goniec.pl należącego do Grupy Iberion. Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz czołowych polskich dziennikarzy i twórców sportowych.
Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764