Do Brandlift, agencji specjalizującej się w kampaniach influencer marketingowych, dołączyła nowa osoba na stanowisko New Business Manager. Roksana Zienkiewicz już od sierpnia zasila szeregi Agencji – wspierając ją w pozyskiwaniu i obsłudze nowych i obecnych Klientów.
Influencer marketing na wznoszącej, marki coraz liczniej i chętniej decydują się na współpracę z twórcami internetowymi. Wraz z tym trendem, rośnie rola agencji influencer marketingowych, które wspierają firmy w poszukiwaniu najlepiej dopasowanych influencerów, organizacji współpracy czy przy prowadzeniu kampanii.
Na kanwie tego trendu, rozszerzeniu ulega także zespół martechu Brandlift, który specjalizuje się w prowadzeniu kampanii influencer marketingowych m.in. poprzez dostarczenie na rynek narzędzia wspierającego współpracę zarówno z perspektywy firm, jak też twórców. Od sierpnia 2024 r. do Brandlift dołączyła Roksana Zienkiewicz, która w szeregach agencji pełni rolę New Business Managerki.
Roksana Zienkiewicz wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w Polskiej Lidze Esportowej czy w agencji eventowej Brave Agency. Współpracowała m.in. z PGE, Orlen, Kampanią Piwowarską, LG, Heinz, Żabką, Samsungiem, Philip Morris czy Estée Lauder. W Brandlift będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, wprowadzenie i prowadzenie ich w początkowej fazie współpracy.
Wśród swoich głównych celów wskazuje – zarówno szybkie wdrożenie, jak też – bazując na swoim doświadczeniu z zakresu gamingu – chciałaby przemycić nieco więcej pierwiastka gamingowo-esportowego do świata influencer marketingu, tym samym budując większą świadomość wśród odbiorców, w zakresie znaczenia, roli i wartości esportu.
- Rozwój i coraz większe znaczenie influencer marketingu wymaga odpowiedniej organizacji oraz właściwego poprowadzenia, co od lat dostarczamy naszym klientom. Cieszę się, że nasz team rośnie w siłę i staje się bogatszy o kompetencje i doświadczenia z różnych branż i sektorów – podkreśla Karina Hertel, partnerka zarządzająca Brandlift.
Źródło: Brandlift