logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Rola handlowca....

Strona 1/3  1 2 3

| 14.02.2012 22:02

Witam wszystkich.
Mam pytanie do właścicieli drukarni i agencji reklamowych.
Jako że jestem handlowcem z naszej branży, zastanawiam się
jak odbierają nas klienci.
Chodzi mi o to czy wolicie Państwo sami szukać ofert na forach i stronach producentów, czy lepiej jeżeli ludek jak Ja jeździ regularnie, i przypomina co ma w ofercie .
Proszę o wasze opinie.
Pozdrawiam

avatar użytkownika
+ +

Kraków
wiadomości: 31
w Signs.pl od 27.01.2011
IP: 87.207.132.XXX

| 15.02.2012 08:02

Myślę, że nie tylko mnie najbardziej wkurzają handlowcy, dzwoniący co tydzień i dopytujący się nachalnie dlaczego nie korzystam z ich wspanialej oferty. Podobnie zresztą jest w handlu. Jeśli chcę coś kupić (a moze tylko poznać ofertę dla poszerzenia wiedzy), to chciałbym w spokoju obejrzeć towar, nie mając nad głową klejącego się sprzedawcy. Szukam w sieci, owszem, chętnie poczytam ofertę nadesłaną mailem - ale sam chciałbym decydować o tym czy i kiedy poprosic o spotkanie handlowca

(Wiadomość zmodyfikowana przez: jerzyk dnia 15.02.2012 07:40)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

wiadomości: 2424
w Signs.pl od 27.08.2002
IP: 87.101.35.XXX

| 15.02.2012 08:02

Mam podobnie. Z kilkoma handlowcami utrzymuję kontakt mailowy bo chcą mnie informować o zmianach w ofercie, np. zmianach cen.
Zdarzało się, że umawiałem się na spotkanie ale raczej tylko jako pierwszy kontakt albo cyklicznie w ramach np. testów nowych materiałów.
Niechętnie podchodzę do telefonów i wizyt tylko i wyłącznie przypominających o istnieniu jakiejś firmy. Jak mają coś nowego to bardzo proszę, maila chętnie przeczytam.
Sprawa pewnie wygląda inaczej w firmach produkcyjnych, gdzie zużycie materiałów lub usług firm zewnętrznych jest przewidywalne.

-----------------
Dziwadła...

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Częstochowa
wiadomości: 1865
w Signs.pl od 02.02.2012
IP: 178.36.200.XXX

| 15.02.2012 11:02

Dziękuję za odpowiedź.
Z moich obserwacji wynika że przedstawiają Panowie zdanie większości.
Pozdrawiam

avatar użytkownika
+ +

Kraków
wiadomości: 31
w Signs.pl od 27.01.2011
IP: 87.207.132.XXX

w3m w3m | 15.02.2012 11:02

W markecie budowlanym pewien handlowiec zaoferował swoją pomoc. Gdy usłyszał, że mógłby umyć auto stojące pod budynkiem obruszył się.

Może warto zmienić standardowe "w czym mogę pomóc" lub "mam super propozycję"

-----------------

w3m

| 15.02.2012 11:02

Patrząc na dzisiejszą konkurencję i sposób w jaki handlowcy atakują klientów to niedługo za zakup maszyny będę mył samochód .
A jak chodzi o zmiany to może i racja, coś nowego by się przydało.

avatar użytkownika
+ +

Kraków
wiadomości: 31
w Signs.pl od 27.01.2011
IP: 87.207.132.XXX

| 15.02.2012 15:02

"w czym mogę pomóc" to pytanie świadczące o tym, że nie jest przygotowany do zawodu handlowca ;P

Czyli prośba o umycie samochodu była całkiem na miejscu

-----------------
Zrób mi to na dzisiaj, jak bym chciał na jutro to bym przyszedł jutro.



(Wiadomość zmodyfikowana przez: tcheslav dnia 15.02.2012 14:49)

avatar użytkownika
+ + + +

Kielce
wiadomości: 340
w Signs.pl od 09.09.2011
IP: 87.205.157.XXX

| 16.02.2012 16:02

ja w odpowiedzi na pomoc poprosiłem o pożyczkę 100zł do końca tygodnia , załpał się za portfel chciał wyjąc ale miał 20zł więc wygrałem 1 etap konwersacji
później panicz prowadził mnie po swojej ścieżce wiedzy technicznej i kulawego marketingu sprzedażowego, ale w sumie co można wymagać od ludka z castoramy

-----------------
Jeśli ktoś nazwie cie koniem, daj mu w twarz, jeśli zrobi to drugi raz powiedz, że jest głupi, jeśli zrobi to trzeci raz, może pora kupić siodło?

avatar użytkownika
+ + + +

po prostu K-LIN
wiadomości: 235
w Signs.pl od 08.10.2006
IP: 178.42.186.XXX

| 16.02.2012 18:02

To nie macie w swoich firmach przedstawicieli handlowych?

brak ikonki
+ + + + + + +

Goszczyn
Mazowieckie
wiadomości: 1137
w Signs.pl od 28.10.2006
IP: 194.117.240.XXX

| 16.02.2012 23:02

I wnioski.
Fajnie jak handlowiec wie o czym mówi.
Fajnie jak ma dryg handlowy, ale gdzie jest granica między doradzaniem a natręctwem.
Jestem rozliczany z "CYFRY" i nie mogę dać klientowi o sobie zapomnieć ale też nie mogę go zniechęcać swoją namolnością.
I weź tu człowieku bądź mądry .
Pozdrawiam wszystkich i obiecam przesłać ofertę

avatar użytkownika
+ +

Kraków
wiadomości: 31
w Signs.pl od 27.01.2011
IP: 80.54.110.XXX
Strona 1/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764