logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Taketask podsumowuje prace przy aplikacji „Kwarantanna domowa”

  PR 07.04.2020, przeczytano 847 razy
ilustracja

TakeTask przygotowała dla Ministerstwa Cyfryzacji aplikację „Kwarantanna domowa”. Szybkie wdrożenie systemu, a także sprawne dostosowanie się do obecnie panujących warunków to odpowiedź na potrzebę społeczną i przede wszystkim sytuację kryzysową, w jakiej znaleźli się Polacy. Rozwiązaniem TakeTask zainteresowane są także inne kraje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-taketask-podsumowuje-prace-przy-aplikacji-_kwarantanna-domowa_,386485,artykul.html

– Poza Polską naszym rozwiązaniem zainteresowane są także władze innych krajów, z którymi prowadzimy aktualnie rozmowy. Jesteśmy dumni z tego, że jako polska firma, wspierana przez rodzime fundusze inwestycyjne, stworzyliśmy aplikację, która może wspomagać służby i społeczeństwo w tym trudnym czasie. To efekt wieloletniego doświadczenia i wzmożonej pracy całego zespołu. Warto też zauważyć, że po dwóch tygodniach funkcjonowania mamy już ponad 200 tysięcy użytkowników w systemie, z czego cześć zakończyła już kwarantannę, co wyraźnie świadczy o tym, że nasze rozwiązanie jest bardzo potrzebne w obecnej sytuacji – mówi Sebastian Starzyński, założyciel firmy i prezes TakeTask S.A.

TakeTask to polska firma technologiczna tworząca oprogramowanie dla przedsiębiorstw i instytucji, które służy m.in. do przydzielania, wykonywania i weryfikacji zadań na dużą skalę w wielu lokalizacjach jednocześnie. Zadania mogą być różne i dotyczyć np. sprawdzania czystości obiektu, weryfikacji temperatury żywności i sposobu ekspozycji produktów w sklepie, a także zgłaszania awarii sprzętu. Do tej pory spółka zrealizowała wiele milionów zadań dla kilkunastu klientów. Wśród jej akcjonariuszy są osoby fizyczne i fundusze takie jak EEC Magenta i Simpact.

– Udział TakeTask w tworzeniu aplikacji Kwarantanna domowa to wsparcie idei społecznej odpowiedzialności biznesu. W obliczu kryzysu humanitarnego jakim jest COVID19 firma bardzo szybko była w stanie wykorzystać swoją wiedzę i technologię, by wspierać ważne cele. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne dla życia i zdrowia jest pozostanie w domu w okresie kwarantanny. Mimo to jednak ciągle słyszymy o tych, którzy nie stosują się do zaleceń. Dlatego TakeTask dostarczył rozwiązanie, które w znacznym stopniu przyczynia się do „spłaszczenia krzywej”, czyli powstrzymania tempa rozpowszechniania się wirusa – mówi prof. dr hab. Bolesław Rok, ekspert etyki biznesu z Akademii Leona Koźmińskiego i przewodniczący rady nadzorczej TakeTask S.A.

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało TakeTask przede wszystkim dlatego, że zaproponowane rozwiązanie jest stabilne, gotowe do szybkiego uruchomienia i posiada pełen zakres oczekiwanych funkcjonalności. Pozwoliło to na wdrożenie nowej aplikacji w zaledwie 48 godzin. Dodatkowym atutem była wysoka dbałość o bezpieczeństwo danych. Aplikacja działa na niezależnym serwerze Microsoft Azure z wszelkimi niezbędnymi zabezpieczeniami. Jego właścicielem jest Ministerstwo Cyfryzacji.

Cała infrastruktura techniczna została dostosowana do potrzeb Ministerstwa Cyfryzacji i zintegrowana z innymi systemami w bardzo krótkim czasie. Informatycy TakeTask wspierani ekspertami z NASK na bieżąco obsługują aplikację i minimalizują błędy.

– Z pomocą naszej technologii udało się dość sprawnie wdrożyć system, który wspiera służby państwowe w zakresie zarządzania i kontroli osób poddawanych obowiązkowej kwarantannie domowej. Jednocześnie jest to istotnym ułatwieniem dla obywateli. Uruchomienie systemu o tak wysokiej funkcjonalności i skalowalności byłoby niemożliwe od podstaw w ciągu kilku dni – zaznacza Marek Mróz, współzałożyciel i CTO TakeTask S.A.

Źródło: TakeTask

www.taketask.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764