logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland DG Connect: nowe funkcje

  PR 02.11.2021, przeczytano 850 razy
ilustracja

Roland DG, producent szerokoformatowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, ogłosił dzisiaj wydanie Roland DG Connect wersji 1.1, która zawiera nowe funkcje poprawiające wizualizację stanu pracy plotera i rentowność dla rozszerzonej gamy produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dg-connect%3A-nowe-funkcje,393606,artykul.html

Wprowadzony na początku tego roku program Roland DG Connect został opracowany w celu zwiększenia satysfakcji i sukcesu klientów poprzez zapewnienie bardziej komfortowego i stabilnego środowiska pracy, poprawę wydajności przepływu pracy, zwiększenie rozwoju biznesu i rentowności, a także umożliwienie współpracy i dzielenia się pomysłami ludziom o różnych umiejętnościach, celach i wymaganiach.

Wraz z tą aktualizacją wprowadzono nową funkcję monitorowania ploterów, która umożliwia klientom sprawdzanie stanu operacyjnego wielu ploterów w czasie rzeczywistym. Umożliwia to bardziej efektywną obsługę ploterów i wspiera poprawę produktywności w operacjach drukowania.Posiada on również "pulpit biznesowy", który pozwala użytkownikom na wykonywanie prostych kalkulacji zysków i kosztów poprzez wprowadzenie jednostkowej ceny sprzedaży wydruków oraz ceny atramentu i nośników. System pomaga zwiększyć rentowność poprzez ustalenie odpowiednich cen sprzedaży i zwiększenie świadomości kosztów.

Oprogramowanie jest teraz dostępne dla jeszcze szerszego grona klientów, a narzędzie jest kompatybilne z ploterami drukująco-tnącymi VersaUV LEC2-330/640 UV-LED oraz ploterami z serii LEC2 S z systemem transportu płaskiego/taśmowego.

- Roland DG Connect to wartościowa, bezpłatna usługa, która znacznie rozszerza możliwości twórcze naszych klientów, łącząc ich z szeroką gamą ludzi i zasobów za pośrednictwem Internetu - powiedział Johan Struyfs, Dyrektor Serwisu EMEA w Roland DG. - Klienci mówią nam, że możliwość łatwej obserwacji stanu pracy ich ploterów doprowadziła do wdrożenia odpowiedniej konserwacji służącej stabilnej pracy produktu oraz jego zwiększonej wydajności i rentowności. Będziemy nadal dodawać nowe funkcje, usługi i obsługiwane plotery, aby stworzyć jeszcze bardziej atrakcyjny ekosystem kreatywny wśród naszych klientów na całym świecie.

Program Roland DG Connect jest obecnie dostępny dla wszystkich modeli TrueVIS, w tym VG2-640/540, SG2-640/540/300, VF2-640, VG-640/540, SG-540/300, jak również dla modeli VersaUV, w tym serii LEC2-640/330 i LEC2-S. Wymagana jest aktualizacja oprogramowania sprzętowego do najnowszej wersji. Obsługiwane produkty zostaną rozszerzone w przyszłości.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę  rolanddg.eu lub skontaktuj się z autoryzowanym dealerem Roland DG.

Źródło: Roland DG Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764