logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland DG przedstawia ploter Truevis trzeciej generacji

  PR 03.03.2022, przeczytano 751 razy

Firma Roland DG wprowadziła na rynek trzecią generację swoich ploterów drukująco-tnących TrueVIS, m.in. profesjonalny model VG3-640/540 i model SG3-540/300 z wieloma funkcjami. Nowe produkty z popularnej serii TrueVIS tej firmy to najnowsza generacja wielkoformatowych, ekosolwentowych ploterów atramentowych na rynku urządzeń drukująco-tnących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dg-przedstawia-ploter-truevis-trzeciej-generacji,394974,artykul.html

Modele VG3 i SG3 przeznaczone dla dostawców usług poligraficznych na rynku szyldów i grafiki oraz personalizacji mogą mieć wiele zastosowań, od oznakowań i banerów po grafikę pojazdową, naklejki i etykiety.

Prosta obsługa i wysoka wydajność

Nowe urządzenia TrueVIS zostały zaprojektowane tak, aby oferować użytkownikom lepszą obsługę. Nowe funkcje to m.in. nowy, przyjazny dla użytkownika interfejs z 7-calowym ekranem dotykowym LCD, automatyczne podawanie nośnika i regulacja odstępu w celu zmniejszenia liczby zadań użytkownika, a także łatwiejsza konfiguracja nośnika dzięki uchwytom nośnika obsługiwanym za jednym dotknięciem przycisku. Co więcej, dzięki funkcji automatycznej konfiguracji wszystkie urządzenia TrueVIS 3 są standardowo wyposażone w nawijarkę wydruków.

Wydajność jest większa dzięki aktywnej konserwacji i informacjom o urządzeniach udostępnianych w aplikacji Roland DG Connect. Zrozumiały, oznaczony kolorami pulpit nawigacyjny zapewnia natychmiastowe informacje na temat ogólnych statystyk i zapewnia efektywne zarządzanie drukarką oraz śledzenie kosztów.

Urządzenia oferują również oszczędzającą czas funkcję dopasowywania i zmiany kolorów obsługiwaną przez najnowszą wersję VersaWorks, która umożliwia użytkownikom wybór jakości druku, ustawienia korekcji kolorów i łączenie próbek wyjściowych z różnymi ustawieniami wyjściowymi w celu ustalenia ostatecznej kombinacji ustawień.

Efekt najwyższej jakości

Modele VG3 i SG3 zapewniają niezrównaną jakość druku TrueVIS, niezwykle docenianą na rynku. Model VG3-640/540 obsługuje nowy, ośmiokolorowy zestaw atramentów, co zapewnia wyjątkowe dopasowanie kolorów i wyrazistość wizualną. Dzięki temu można uzyskać żywe i bogate kolory, płynne przejście tonalne, neutralne odcienie szarości i naturalne odcienie skóry. Model SG3-540/300 jest dostępny z atramentami w kolorach CMYK.

Nadążanie za ewolucją w poligrafii

- Jesteśmy bardzo podekscytowani wprowadzeniem na rynek tych ploterów drukująco-tnących TrueVIS nowej generacji - mówi Paul Willems, Product Management & Business Development Director w Roland DG EMEA. - Od chwili wprowadzenia ich na rynek w 2016 roku skupialiśmy się na rozwijaniu naszej nagradzanej serii produktów TrueVIS. Połączenie niezrównanych kolorów, trwałości i łatwości użytkowania spodobało się wielu właścicielom firm z branży druku cyfrowego.

- Ekscytujące nowe produkty wprowadzone dzisiaj na rynek zostały opracowane na podstawie opinii użytkowników w celu udostępnienia wszystkim zainteresowanym stronom najlepiej sprzedających się urządzeń drukująco-tnących firmy Roland, które są jeszcze bardziej przyjazne dla użytkownika i inteligentne. Seria VG3/SG3 zapewnia wyjątkowe korzyści dla firm poligraficznych i najwyższą jakość obrazu.

Firma Roland DG zaprezentuje zarówno model VG3, jak i model SG3 na targach Sign & Digital UK w dniach 22-24 marca, a klienci będą mogli również zapoznać się z tymi urządzeniami w salonach Roland DG.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź rolanddg.eu lub skontaktuj się autoryzowanym przedstawicielem Roland DG.

Źródło: Roland DG Corporation

www.rolanddg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764