logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland DG upraszcza zachowanie spójności kolorów dzięki VW-S1

  PR 19.10.2020, przeczytano 232 razy

Firma Roland DG informuje o światowej premierze innowacyjnego densytometru VW-S1, nowego narzędzia zaprojektowanego tak, aby dopasowanie kolorów na jednym lub miedzy kilkoma urządzeniach Roland było łatwiejsze i bardziej przystępne cenowo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dg-upraszcza-zachowanie-spojnosci-kolorow-dzieki-vw-s1,388848,artykul.html

VW-S1 jest łatwym w obsłudze urządzeniem USB, które współpracuje z funkcją dopasowywania kolorów dostępną w zaawansowanym oprogramowaniu VersaWorks 6.8 RIP firmy Roland. Zapewnia to spójną jakość druku kolorów przez jedno urządzenie na przestrzeni czasu lub między kilkoma kompatybilnymi urządzeniami, na przykład co najmniej dwoma urządzeniami Roland o tym samym modelu i z tym samym typem atramentu, konfiguracją i ustawieniami druku.

Szybki sposób na spójność kolorów

Dzięki przyrządowi VW-S1 użytkownicy mogą realizować wysokonakładowe zlecenie klienta na wielu ploterach lub drukować dużą, łączoną grafikę na dwóch lub więcej ploterach zachowując najwyższą jakość prac. We wszystkich przypadkach spójność kolorów jest zapewniona. Pozwala to zaoszczędzić czas, zmniejszyć ilość odpadów i poprawić jakość druku w powtarzających się zamówieniach co niewątpliwie wpłynie na wzrost zadowolonych klientów.

Urządzenie jest zgodne z ploterami TrueVIS, VersaCAMM, VersaSTUDIO i VersaUV oraz ploterami drukująco-tnącymi firmy Roland DG. Firmy na całym świecie polegają na tych systemach w sektorach takich jak oznakowanie i ekspozycja, personalizacja druku, etykiety i opakowania oraz tekstylia i odzież uzyskując oszałamiające efekty w żywych kolorach.

Zaprojektowany dla klientów Roland DG

- Przyrząd VW-S1 zaprojektowano w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów - mówi Paul Willems, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Zarządzania produktami w Roland DG EMEA. - Nasi użytkownicy mówią, że inne urządzenia są drogie i trudne w obsłudze, dlatego nowy przyrząd Roland VW-S1 jest dostępny w przystępnej cenie, wymaga niewiele konserwacji i jest łatwy w obsłudze dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu RIP, VersaWorks 6. To znakomity dodatek dla obecnych klientów firmy Roland i osób rozważających zainwestowanie w jej urządzenia. Nasza technologia jest stale rozwijana w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku.

Nowe oprogramowanie RIP VersaWorks 6

VersaWorks 6.8 to najnowsze oprogramowanie RIP zarządzające drukiem urządzeń Roland, zaktualizowane o cztery nowe funkcje. Obejmują one dziesięciokrotne zwiększenie limitu druku danych zmiennych, zarządzanie profilami symulacji, grupowanie wielu zadań oraz nową bibliotekę Pantone. Obecni użytkownicy oprogramowania VersaWorks mogą bezpłatnie uaktualnić je do najnowszej wersji, odwiedzając stronę oprogramowania VersaWorks.

Źródło: Roland DG Corporation

www.rolanddg.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764