logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland Dgxpress: nowa marka ploterów atramentowych

  PR 21.03.2023, przeczytano 1409 razy
ilustracja
UG-641

Roland DG, wiodący producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i ploterów drukująco-tnących, ogłasza dzisiaj nową markę ploterów DGXPRESS, która łączy w sobie najwyższą wydajność z przystępną ceną. Jako pierwsze w tej serii firma Roland DG wprowadza na rynek dwa nowe plotery UV, UG-642 i UG-641.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dgxpress%3A-nowa-marka-ploterow-atramentowych,399359,artykul.html

- Od czasu, gdy w 1997 roku rozpoczęliśmy sprzedaż wielkoformatowych ploterów atramentowych, jesteśmy liderem rynku szyldów i grafiki, i jesteśmy znani z wyjątkowej jakości druku i niezawodności, a także ze wsparcia, jakie zapewniamy naszym sprzedawcom i klientom – powiedział Kevin Shigenoya, wiceprezes DP Business Division. - W krajach o niezwykłym wzroście gospodarczym rośnie zapotrzebowanie na grafikę, a także na wysoką produktywność i dobre wyniki kosztowe. Co więcej, wielu klientów dopiero wchodzi do tej branży. W odpowiedzi na opinie klientów z tych krajów i regionów stworzyliśmy DGXPRESS jako markę adresowaną do ograniczonego obszaru*, która koncentruje się na wysokiej wydajności, łatwości montażu i cenie przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej jakości druku i niezawodności, które są jedną z największych cech produktów Roland DG.

Seria UG obejmuje dwa wielkoformatowe plotery atramentowe wykorzystujące atrament UV, który zyskuje na popularności w branży szyldów i grafiki oraz druku cyfrowego. Ploter UG-642 jest idealnym rozwiązaniem dla klientów, którzy muszą szybko produkować duże produkty. Ploter UG-641 jest również przystępny cenowo dla tych, którzy chcą rozszerzyć zakres swojej działalności lub dla tych, którzy chcą rozpocząć nową działalność drukarską.

Oba modele oferują znakomite możliwości dosuszania atramentu oraz automatyczną funkcję drukowania i cięcia, a także obsługę szerokiej gamy nośników do zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych. Opcjonalny atrament bezbarwny i biały umożliwia wykonywanie specjalnych nadruków z wyjątkowymi efektami 3D i realistycznymi teksturami, dzięki czemu seria UG jest potężnym narzędziem do tworzenia prototypów i grafiki o wysokiej wartości dodanej.

Seria UG zawiera również profesjonalne oprogramowanie RIP VersaWorks 6 i jest kompatybilna z Roland DG Connect, usługą opartą na chmurze, która umożliwia bardziej aktywne wsparcie w przypadku błędów, a jednocześnie oferuje szybką wizualizację pracy plotera i różnych funkcji.

- Nazwa DGXPRESS uwypukla nasze pragnienie inspirowania większej liczby klientów na całym świecie, oferując najwyższą wartość w dziedzinie naszych naszych ploterów atramentowych, najwyższą moc ekspresji (EXPRESSION), wraz z wysoką wydajnością produkcyjną (EXPRESS) - dodaje Shigenoya. - Czerwony, kolor przewodni marki, symbolizuje „początek rzeczy”, „pasję” i „dobrobyt”. Reprezentuje również nasze zobowiązanie do wspierania naszych klientów w ich nowych historiach sukcesu opartych na ploterach DGXPRESS. Będziemy nadal rozbudowywać naszą ofertę produktów i rozwijać markę, aby oferować nawet więcej, niż oczekują klienci.

ilustracjastrzałka

UG-642

Źródło: Roland DG Corporation

www.rolanddg.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764