logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland DG wprowadza nowe plotery tnące GR2-640/540 64” i 54”

  PR 23.07.2021, przeczytano 1113 razy
ilustracja

Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dg-wprowadza-nowe-plotery-tnace-gr2-640-540-64_-i-54_,392382,artykul.html

Według Paula Willemsa, dyrektora ds. zarządzania produktem i rozwoju biznesu w Roland DG EMEA:

- W połączeniu z najwyższej jakości technologią druku firmy Roland, plotery tnące Roland są doskonałym wyborem dla profesjonalistów zajmujących się drukiem do tworzenia bogatych i żywych grafik o wszystkich kształtach i rozmiarach w wielu zastosowaniach, w tym naklejek, etykiet, POP sklepowych i – od niedawna – oznakowania dystansu społecznego.

Nowo zaprezentowane urządzenia GR2-640/540 zapewniają idealną równowagę między przystępną ceną a doskonałą wydajnością cięcia i zostały zaprojektowane z myślą o bezproblemowej integracji z wielkoformatowymi ploterami atramentowymi. Dzięki maksymalnej prędkości cięcia 1530 mm/s, maksymalnej sile nacisku 600 gf i płynnemu podawaniu materiałów, seria GR2 osiąga precyzyjną jakość cięcia i wysoką wydajność wymaganą przez profesjonalnych użytkowników.

Jedną z najbardziej ekscytujących cech serii GR2, według Willemsa, jest to, że bezproblemowo współpracuje on z wielkoformatowymi ploterami atramentowymi Roland DG, wykorzystując takie samo oprogramowanie VersaWorks 6 RIP do bezproblemowego drukowania i cięcia.

Funkcja „Asystenta zadań” VersaWorks 6 umożliwia edycję danych wektorowych w PDF i łatwe dodawanie linii konturowych, aby zapewnić dokładne cięcie konturów grafiki, eliminując potrzebę powrotu do programu Adobe Illustrator, CorelDRAW lub innego oprogramowania graficznego w celu wykonania pełnej produkcji.

Seria GR2 ma również funkcję Multi-Crop Mark, która umożliwia dokładniejsze cięcie konturowe dużych ilości zadrukowanego materiału oraz cięcie po laminacji. Zawiera również oprogramowanie plug-in Roland DG AAS II do łączenia z innymi wielkoformatowymi ploterami atramentowymi.

Seria GR2 jest wyposażona w potężne, najlepsze w swojej klasie oprogramowanie FlexiSign GR2-Edition, które jest bezpłatne przez pierwszy rok po rejestracji. Oprogramowanie to oferuje kompletny pakiet do projektowania i cięcia plików graficznych oraz płynnie integruje się z ploterami tnącymi serii GR2, umożliwiając pracę w trybie samego cięcia lub druku i cięcia.

- Co więcej - dodaje Willems - seria GR2 wyróżnia się jakością, wydajnością i opłacalnością. Te cechy produktów Rolanda pomagają użytkownikom wyprzedzić ostrą konkurencję w środowisku druku profesjonalnego, umożliwiając im wejście w nowe, kreatywne oferty i dostarczanie klientom jeszcze bardziej zaawansowanych rozwiązań.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź rolanddg.eu lub skontaktuj się autoryzowanym przedstawicielem Roland DG.

Źródło: Roland DG Corporation

www.rolanddg.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764