logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024

  PR 28.02.2024, przeczytano 1376 razy
ilustracja

Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dg-zaprezentuje-nowe-plotery-na-targach-fespa-2024,403273,artykul.html

Wystawione plotery będą obejmować niedawno wprowadzony na rynek ploter VersaOBJECT MO-240, który zastępuje popularną serię LEF2 firmy i został zaprojektowany, aby połączyć druk bezpośredni na przedmiotach z bezprecedensową wydajnością.

Inne nowe urządzenia na wystawie to nowo wprowadzany ploter VersaSTUDIO BD-8, co oznacza debiut plotera płaskiego UV w serii VersaSTUDIO, oraz BY-20 z zaawansowaną technologią Roland DG Direct-To-Film (transfer DTF bezpośrednio na folię), będące odpowiedzią na potrzeby szerokiego spektrum klientów na rynku odzieży. Biurkowy ekosolwentowy ploter drukująco-tnący BN2-20 uzupełnia ofertę VersaSTUDIO.

ilustracjastrzałka

Marc Artigas, Dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w Roland DG EMEA, wyjaśnia: „Dzięki nowym produktom seria VersaSTUDIO oferuje teraz kompletny wybór kompaktowych, łatwych w użyciu i przystępnych cenowo rozwiązań, które zapewniają profesjonalną jakość przedsiębiorcom i małym firmom”.

Oprócz tych nowych dodatków firma Roland zaprezentuje najpopularniejsze rozwiązania firmy, w tym pożądane urządzenia TrueVIS - VG3-640, LG-640, MG-300 i AP-640. Seria TrueVIS to najnowsza generacja ploterów wielkoformatowych oferujących atramenty ekosolwentowe, UV lub żywiczne, zapewniające niezrównaną jakość druku i bardzo wysoką wydajność dla profesjonalistów poszukujących rozwiązań do druku i cięcia.

Firma Roland zaprezentuje również swój solidny i niezawodny wielkoformatowy ploter płaski UV, VersaOBJECT EU-1000MF. Ploter został zaprojektowany tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.

Wreszcie odwiedzający będą mogli zobaczyć Dimensor S od DG DIMENSE, wielkoformatowy ploter wodny do druku teksturowego, który oferuje niezrównane połączenie żywych obrazów i wytłaczania dotykowego.

Inne atrakcje to prezentacja oklejania folią samochodów we współpracy z zespołem Alpine F1 oraz możliwość wysłuchania ekspertów Roland DG, którzy dzielą się wiedzą i doświadczeniami na konferencjach FESPA, które odbędą się w ciągu czterech dni targów.

FESPA to ważna data w kalendarzu Roland. Jest to dla nas nie tylko możliwość przedstawienia naszej oferty wysokiej jakości i wartościowych rozwiązań, ale także cenna okazja do nawiązania kontaktu z klientami, zdobycia wiedzy na temat ich preferencji i wymagań dotyczących rozwoju biznesowego”, komentuje Stephen Davis, Dyrektor Marketingu w Roland DG EMEA.

Firma Roland DG zaprezentuje swoje produkty w hali A1, na stoisku D10. DG DIMENSE będzie wystawiana w hali A1, na stoisku A40,

Źródło: Roland DG Corporation

rolanddg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764