logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024

  PR 28.02.2024, przeczytano 592 razy
ilustracja

Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dg-zaprezentuje-nowe-plotery-na-targach-fespa-2024,403273,artykul.html

Wystawione plotery będą obejmować niedawno wprowadzony na rynek ploter VersaOBJECT MO-240, który zastępuje popularną serię LEF2 firmy i został zaprojektowany, aby połączyć druk bezpośredni na przedmiotach z bezprecedensową wydajnością.

Inne nowe urządzenia na wystawie to nowo wprowadzany ploter VersaSTUDIO BD-8, co oznacza debiut plotera płaskiego UV w serii VersaSTUDIO, oraz BY-20 z zaawansowaną technologią Roland DG Direct-To-Film (transfer DTF bezpośrednio na folię), będące odpowiedzią na potrzeby szerokiego spektrum klientów na rynku odzieży. Biurkowy ekosolwentowy ploter drukująco-tnący BN2-20 uzupełnia ofertę VersaSTUDIO.

ilustracjastrzałka

Marc Artigas, Dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w Roland DG EMEA, wyjaśnia: „Dzięki nowym produktom seria VersaSTUDIO oferuje teraz kompletny wybór kompaktowych, łatwych w użyciu i przystępnych cenowo rozwiązań, które zapewniają profesjonalną jakość przedsiębiorcom i małym firmom”.

Oprócz tych nowych dodatków firma Roland zaprezentuje najpopularniejsze rozwiązania firmy, w tym pożądane urządzenia TrueVIS - VG3-640, LG-640, MG-300 i AP-640. Seria TrueVIS to najnowsza generacja ploterów wielkoformatowych oferujących atramenty ekosolwentowe, UV lub żywiczne, zapewniające niezrównaną jakość druku i bardzo wysoką wydajność dla profesjonalistów poszukujących rozwiązań do druku i cięcia.

Firma Roland zaprezentuje również swój solidny i niezawodny wielkoformatowy ploter płaski UV, VersaOBJECT EU-1000MF. Ploter został zaprojektowany tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.

Wreszcie odwiedzający będą mogli zobaczyć Dimensor S od DG DIMENSE, wielkoformatowy ploter wodny do druku teksturowego, który oferuje niezrównane połączenie żywych obrazów i wytłaczania dotykowego.

Inne atrakcje to prezentacja oklejania folią samochodów we współpracy z zespołem Alpine F1 oraz możliwość wysłuchania ekspertów Roland DG, którzy dzielą się wiedzą i doświadczeniami na konferencjach FESPA, które odbędą się w ciągu czterech dni targów.

FESPA to ważna data w kalendarzu Roland. Jest to dla nas nie tylko możliwość przedstawienia naszej oferty wysokiej jakości i wartościowych rozwiązań, ale także cenna okazja do nawiązania kontaktu z klientami, zdobycia wiedzy na temat ich preferencji i wymagań dotyczących rozwoju biznesowego”, komentuje Stephen Davis, Dyrektor Marketingu w Roland DG EMEA.

Firma Roland DG zaprezentuje swoje produkty w hali A1, na stoisku D10. DG DIMENSE będzie wystawiana w hali A1, na stoisku A40,

Źródło: Roland DG Corporation

rolanddg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764