logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland Dgxpress: nowa marka ploterów atramentowych

  PR 21.03.2023, przeczytano 642 razy
ilustracja
UG-641

Roland DG, wiodący producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i ploterów drukująco-tnących, ogłasza dzisiaj nową markę ploterów DGXPRESS, która łączy w sobie najwyższą wydajność z przystępną ceną. Jako pierwsze w tej serii firma Roland DG wprowadza na rynek dwa nowe plotery UV, UG-642 i UG-641.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dgxpress%3A-nowa-marka-ploterow-atramentowych,399359,artykul.html

- Od czasu, gdy w 1997 roku rozpoczęliśmy sprzedaż wielkoformatowych ploterów atramentowych, jesteśmy liderem rynku szyldów i grafiki, i jesteśmy znani z wyjątkowej jakości druku i niezawodności, a także ze wsparcia, jakie zapewniamy naszym sprzedawcom i klientom – powiedział Kevin Shigenoya, wiceprezes DP Business Division. - W krajach o niezwykłym wzroście gospodarczym rośnie zapotrzebowanie na grafikę, a także na wysoką produktywność i dobre wyniki kosztowe. Co więcej, wielu klientów dopiero wchodzi do tej branży. W odpowiedzi na opinie klientów z tych krajów i regionów stworzyliśmy DGXPRESS jako markę adresowaną do ograniczonego obszaru*, która koncentruje się na wysokiej wydajności, łatwości montażu i cenie przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej jakości druku i niezawodności, które są jedną z największych cech produktów Roland DG.

Seria UG obejmuje dwa wielkoformatowe plotery atramentowe wykorzystujące atrament UV, który zyskuje na popularności w branży szyldów i grafiki oraz druku cyfrowego. Ploter UG-642 jest idealnym rozwiązaniem dla klientów, którzy muszą szybko produkować duże produkty. Ploter UG-641 jest również przystępny cenowo dla tych, którzy chcą rozszerzyć zakres swojej działalności lub dla tych, którzy chcą rozpocząć nową działalność drukarską.

Oba modele oferują znakomite możliwości dosuszania atramentu oraz automatyczną funkcję drukowania i cięcia, a także obsługę szerokiej gamy nośników do zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych. Opcjonalny atrament bezbarwny i biały umożliwia wykonywanie specjalnych nadruków z wyjątkowymi efektami 3D i realistycznymi teksturami, dzięki czemu seria UG jest potężnym narzędziem do tworzenia prototypów i grafiki o wysokiej wartości dodanej.

Seria UG zawiera również profesjonalne oprogramowanie RIP VersaWorks 6 i jest kompatybilna z Roland DG Connect, usługą opartą na chmurze, która umożliwia bardziej aktywne wsparcie w przypadku błędów, a jednocześnie oferuje szybką wizualizację pracy plotera i różnych funkcji.

- Nazwa DGXPRESS uwypukla nasze pragnienie inspirowania większej liczby klientów na całym świecie, oferując najwyższą wartość w dziedzinie naszych naszych ploterów atramentowych, najwyższą moc ekspresji (EXPRESSION), wraz z wysoką wydajnością produkcyjną (EXPRESS) - dodaje Shigenoya. - Czerwony, kolor przewodni marki, symbolizuje „początek rzeczy”, „pasję” i „dobrobyt”. Reprezentuje również nasze zobowiązanie do wspierania naszych klientów w ich nowych historiach sukcesu opartych na ploterach DGXPRESS. Będziemy nadal rozbudowywać naszą ofertę produktów i rozwijać markę, aby oferować nawet więcej, niż oczekują klienci.

ilustracjastrzałka

UG-642

Źródło: Roland DG Corporation

www.rolanddg.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764