logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland Dgxpress: nowa marka ploterów atramentowych

  PR 21.03.2023, przeczytano 1374 razy
ilustracja
UG-641

Roland DG, wiodący producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i ploterów drukująco-tnących, ogłasza dzisiaj nową markę ploterów DGXPRESS, która łączy w sobie najwyższą wydajność z przystępną ceną. Jako pierwsze w tej serii firma Roland DG wprowadza na rynek dwa nowe plotery UV, UG-642 i UG-641.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-dgxpress%3A-nowa-marka-ploterow-atramentowych,399359,artykul.html

- Od czasu, gdy w 1997 roku rozpoczęliśmy sprzedaż wielkoformatowych ploterów atramentowych, jesteśmy liderem rynku szyldów i grafiki, i jesteśmy znani z wyjątkowej jakości druku i niezawodności, a także ze wsparcia, jakie zapewniamy naszym sprzedawcom i klientom – powiedział Kevin Shigenoya, wiceprezes DP Business Division. - W krajach o niezwykłym wzroście gospodarczym rośnie zapotrzebowanie na grafikę, a także na wysoką produktywność i dobre wyniki kosztowe. Co więcej, wielu klientów dopiero wchodzi do tej branży. W odpowiedzi na opinie klientów z tych krajów i regionów stworzyliśmy DGXPRESS jako markę adresowaną do ograniczonego obszaru*, która koncentruje się na wysokiej wydajności, łatwości montażu i cenie przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej jakości druku i niezawodności, które są jedną z największych cech produktów Roland DG.

Seria UG obejmuje dwa wielkoformatowe plotery atramentowe wykorzystujące atrament UV, który zyskuje na popularności w branży szyldów i grafiki oraz druku cyfrowego. Ploter UG-642 jest idealnym rozwiązaniem dla klientów, którzy muszą szybko produkować duże produkty. Ploter UG-641 jest również przystępny cenowo dla tych, którzy chcą rozszerzyć zakres swojej działalności lub dla tych, którzy chcą rozpocząć nową działalność drukarską.

Oba modele oferują znakomite możliwości dosuszania atramentu oraz automatyczną funkcję drukowania i cięcia, a także obsługę szerokiej gamy nośników do zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych. Opcjonalny atrament bezbarwny i biały umożliwia wykonywanie specjalnych nadruków z wyjątkowymi efektami 3D i realistycznymi teksturami, dzięki czemu seria UG jest potężnym narzędziem do tworzenia prototypów i grafiki o wysokiej wartości dodanej.

Seria UG zawiera również profesjonalne oprogramowanie RIP VersaWorks 6 i jest kompatybilna z Roland DG Connect, usługą opartą na chmurze, która umożliwia bardziej aktywne wsparcie w przypadku błędów, a jednocześnie oferuje szybką wizualizację pracy plotera i różnych funkcji.

- Nazwa DGXPRESS uwypukla nasze pragnienie inspirowania większej liczby klientów na całym świecie, oferując najwyższą wartość w dziedzinie naszych naszych ploterów atramentowych, najwyższą moc ekspresji (EXPRESSION), wraz z wysoką wydajnością produkcyjną (EXPRESS) - dodaje Shigenoya. - Czerwony, kolor przewodni marki, symbolizuje „początek rzeczy”, „pasję” i „dobrobyt”. Reprezentuje również nasze zobowiązanie do wspierania naszych klientów w ich nowych historiach sukcesu opartych na ploterach DGXPRESS. Będziemy nadal rozbudowywać naszą ofertę produktów i rozwijać markę, aby oferować nawet więcej, niż oczekują klienci.

ilustracjastrzałka

UG-642

Źródło: Roland DG Corporation

www.rolanddg.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764