logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland Lef 300: Nowy ploter UV w ofercie Kml Solutions

  PR 26.01.2016, przeczytano 1272 razy
ilustracja

Roland wprowadza na rynek kolejną wersję słynnego już modelu Lef 20. Nowy ploter Lef 300 to najszybsza i największa wersja plotera z serii Lef. Obszar zadruku urządzenia to 770 mm na 330 mm, czyli pole zadruku zostało zwiększone o 50% w porównaniu do poprzedniego modelu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-lef-300%3A-nowy-ploter-uv-w-ofercie-kml-solutions,27238,artykul.html

Maksymalna wysokość drukowanego produktu to 100 mm, a maksymalny jego ciężar to 8 kg. Ploter wyposażony jest w cztery głowice, dwie lampy UV LED i drukuje w trybie dwukierunkowym. Liczba dysz w kolorach białym oraz lakier została zwiększona dwukrotnie w celu podniesienia prędkości druku.

Roland Lef300 sprzedawany jest wraz z nowym RIP VersaWorks Dual RIP. Urządzenie umożliwia zadruk na takich materiałach jak: akryl, drewno, plastik, metal, szkło, materiały tekstylne, skóra, ekoskóra. Ploter dodatkowo został wyposażony w stół z podsysem co znacznie ułatwia druk na materiałach o bardzo niskich gramaturach.

Źródło: Kml Solutions

www.kmlsolutions.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MFrydrych

(Magda Frydrych)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764