logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland Soljet EJ-640 w ofercie Igepa

  PR 09.02.2016, przeczytano 1365 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie Igepa Polska dostępny jest najnowszy model plotera solwentowego marki Roland - SOLJET EJ-640. Model stanowi najnowsze osiągniecie w rodzinie ploterów drukujących Roland, będąc następcą XF-640.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-soljet-ej-640-w-ofercie-igepa,27417,artykul.html

Główne cechy tego urządzenia to niezawodność, wydajność i szybkość. Ploter EJ-640 jest wyposażony w dwie najnowsze głowice DX7, dzięki którym można drukować szybko przy zachowaniu wysokiej jakości bez efektu paskowania.

Ploter umożliwia drukowanie z szybkością aż do 102 m2/h. Do wyboru są dwie konfiguracje atramentów: 2 XCMYK lub CMYKLcLmLk. EJ-640 to idealne rozwiązanie dla Klientów, którzy oczekują wysokiej jakości druku, wydajności oraz niskich kosztów produkcji.

Podstawowe parametry techniczne nowego urządzenia:

  • Szerokość zadruku (mediów): 1615mm (1625mm)
  • Prędkość druku: do 102 m2/h
  • Maksymalna rozdzielczość druku: 1440 dpi
  • Konfiguracja kolorów – do wyboru: CMYK, Lc, Lm, Lk
  • Rodzaj atramentu: Ekolsolvent
  • Oprogramowanie: Roland VersaWorks Dual


Więcej informacji o tym urządzeniu oraz innych ploterach drukujących w ofercie Igepa dostępne na www.igepa-viscom.pl

Jakość pracy plotera SOLJET EJ-640 można sprawdzić na stoisku Igepa w czasie targów RemaDays. Hala F, stoisko R8.

Źródło: Igepa Polska


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764