logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland Soljet EJ-640 w ofercie Igepa

  PR 09.02.2016, przeczytano 1344 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie Igepa Polska dostępny jest najnowszy model plotera solwentowego marki Roland - SOLJET EJ-640. Model stanowi najnowsze osiągniecie w rodzinie ploterów drukujących Roland, będąc następcą XF-640.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-soljet-ej-640-w-ofercie-igepa,27417,artykul.html

Główne cechy tego urządzenia to niezawodność, wydajność i szybkość. Ploter EJ-640 jest wyposażony w dwie najnowsze głowice DX7, dzięki którym można drukować szybko przy zachowaniu wysokiej jakości bez efektu paskowania.

Ploter umożliwia drukowanie z szybkością aż do 102 m2/h. Do wyboru są dwie konfiguracje atramentów: 2 XCMYK lub CMYKLcLmLk. EJ-640 to idealne rozwiązanie dla Klientów, którzy oczekują wysokiej jakości druku, wydajności oraz niskich kosztów produkcji.

Podstawowe parametry techniczne nowego urządzenia:

  • Szerokość zadruku (mediów): 1615mm (1625mm)
  • Prędkość druku: do 102 m2/h
  • Maksymalna rozdzielczość druku: 1440 dpi
  • Konfiguracja kolorów – do wyboru: CMYK, Lc, Lm, Lk
  • Rodzaj atramentu: Ekolsolvent
  • Oprogramowanie: Roland VersaWorks Dual


Więcej informacji o tym urządzeniu oraz innych ploterach drukujących w ofercie Igepa dostępne na www.igepa-viscom.pl

Jakość pracy plotera SOLJET EJ-640 można sprawdzić na stoisku Igepa w czasie targów RemaDays. Hala F, stoisko R8.

Źródło: Igepa Polska


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764