logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland Soljet Pro II EX – już drukuje w Polsce

  PR 08.12.2003, przeczytano 7555 razy

Z prawdziwa przyjemnością informujemy, że pierwszy, oryginalny, solwentowy wielkoformatowy ploter drukujący Roland SolJet Pro II EX pracuje już w Polsce. Szczęśliwym użytkownikiem tej rewelacyjnej maszyny jest Agencja Reklamowo-Poligraficzna MARKOS w Rzeszowie. Sprzedaży i instalacji dokonała firma PolKos Bydgoszcz wraz z Xteam z Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-soljet-pro-ii-ex--juz-drukuje-w-polsce,1979,artykul.html

Jest to pierwszy oryginalny ploter nowej generacji działający w Polsce.

Produkt po raz pierwszy został zaprezentowany przez ROLAND DG CORPORATION we wrześniu 2003 roku.



Seria nowych ploterów solwentowych Roland SolJet Pro II EX umożliwia bezpośredni druk na materiałach niepowlekanych bez potrzeby stosowania kosztownej wentylacji. Zastosowana nowa formuła atramentu nie emituje trujących oparów.
Wbudowany system podgrzewania stołu znacznie skraca czas schnięcia atramentu na banerach i foliach. Wydruki nie wymagają laminacji, a ich odporność na UV i wilgoć w warunkach zewnętrznych przekracza 3 lata.
Ploter drukuje z maksymalną prędkością 28m2/h przy rozdzielczości 450dpi. Ploter precyzyjnie kontroluje opadanie kropli podczas posuwu głowicy i przesuwu medium nawet przy rozdzielczości fotograficznej 1440 x 1440 dpi.
Nowe atramenty Eco Sol INK współpracując z zintegrowanym systemem grzewczym, agresywnie wdzierają się w strukturę materiału. Nowy, łagodny solwent nie powoduje podrażnień i nie zatruwa środowiska.
Nowe oprogramowanie Roland ColorRip (RCR), specjalnie zaprojektowane dla serii Pro II dostarcza szereg niezbędnych jak i pożytecznych funkcji wykorzystywanych przy ripowaniu.

Nowa seria dostępna jest w czterech wersjach:

SJ-540 EX - 54''
(obszar zadruku 1361mm) – ploter drukujący
SJ-640 EX – 64’’
(obszar zadruku 1615mm) – ploter drukujący
SJ-740 EX – 74’’
(obszar zadruku 1869mm) – ploter drukujący
SC-540 EX – 54’’
(obszar zadruku 1346mm) – ploter drukująco-tnący




Plotery te często mylone są przez klientów jak i niektórych dealerów ploterów drukujących z ploterem ekosolwentowym.

Stanowczo należy stwierdzić, że nowa seria Roland SolJet Pro II Ex to seria w pełni solwentowych ploterów drukujących wyposażonych w nowe unikalne atramenty nie emitujące trujących oparów.

Jednocześnie pozwalają na drukowanie na mediach niepowlekanych takich jak:

Folie winylowe
Banery
Papiery
Siatki
Tkaniny
Flagi

Agencja reklamowo-poligraficzna Markos drukuje na maszynie o formacie 74’’, czyli ma możliwość zadruku na mediach od 210 do 1869 mm. Możliwości plotera pozwalają na drukowanie na mediach grubszych niż standardowe, ponieważ głowica posiada 3 poziomy regulacji 1,2 mm, 2,1mm, 3,2mm.

Wszystkich zainteresowanych, którzy chcą korzystać z usług solwentowych wydruków wielkoformatowych zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.markos.com.pl .lub skontaktowania się bezpośrednio pod numer 017/8526675. Wszelkie zapytania ofertowe proszę kierować na adres e-mail: solvent@markos.com.pl

Wszystkich zainteresowanych w/w technologia druku zapraszamy do skontaktowania się z PolKos Bydgoszcz dealerem czołowych marek ploterów:

Tnących
Termicznych
Drukujących
Frezujących
Grawerujących

pod numer 052/345-24-50 lub kontakt bezpośredni:

Mariusz Kosior +48606681010 polkos@tl.pl
Piotr Nadzieja +48604190128 piotr@polkos.com.pl
Wojciech Górski +48606409008 wojtek@polkos.com.pl

http://www.polkos.com.pl

Źródło: Polkos


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: Piotrek

(Piotr Nadzieja)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764