logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roland XC-540 MT – druk białym i srebrnym metalicznym atramentem

  PR 13.01.2010, przeczytano 4098 razy
ilustracjastrzałka

W ofercie Jet Media dostępny jest najnowszy model plotera drukująco - tnącego z serii Roland XC-540. Model MT umożliwia miedzy innymi druk białym i srebrnym metalicznym atramentem co pozwala uzyskać efekty dostępne dotychczas jedynie wysokonakładowych technologiach druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roland-xc-540-mt--druk-bialym-i-srebrnym-metalicznym-atramentem,10064,artykul.html

Roland XC-540MT został zaprojektowany do druku efektownych aplikacji reklamowych. Grafika samochodowa, naklejki, etykiety, POP-upy, banery oraz inne aplikacje mogą zostać wykonane z użyciem barw złotej i srebrnej. Osiąga maksymalną prędkość 41m2/h oraz maksymalną rozdzielczość 1440x1440dpi w trybie CMYK. Jako zintegrowany ploter drukująco-tnący XC-540MT drukuje a następnie automatycznie wycina po obrysie nadrukowane grafiki. W rezultacie ploter może być używany bez ciągłej opieki operatora. XC-540MT generuje mniejsze koszty druku i gwarantuje krótszy czas realizacji zamówienia niż inne maszyny dostępne na rynku.

Aby sprostać wysokim wymaganiom produkcyjnym XC-540MT został wyposażony w system nawijający, automatyczny system konserwacji, suszarkę wydruków oraz zaawansowany system jakość druku - Roland Intelligent Pass Control. Atramenty ECO-SOL MAX zapewniają mocne i bogate kolory, wysoką odporność na ścieranie, szybki czas schnięcia, szeroki gamut kolorów, możliwość druku na mediach niepowlekanych.
Dystrybutorem marki Roland na Polskę jest firma Jet Media Sp. z o.o.

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764