logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rolmarket nowym klientem agencji Biuro Podróży Reklamy

  PR 20.03.2018, przeczytano 323 razy

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w konkursie ofert przez firmę Rolmarket, do współpracy w obszarze Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rolmarket-nowym-klientem-agencji-biuro-podrozy-reklamy,35854,artykul.html

W ramach wpółpracy agencja Biuro Podróży Reklamy będzie koncentrować się na budowaniu wizerunku firmy oraz działaniach stricte prosprzedażowych w obrębie kanału Facebook, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia działalności e-commerce firmy Rolmarket. Do zadań agencji należeć będzie m.in. przygotowywanie kreacji graficznych na potrzeby emisji, działania emisyjne oraz optymalizacja kampanii. Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.

Rolmarket rozpoczął działalność w 1996 roku jako niewielka rodzinna firma, a obecnie jest uznaną marką z branży ogrodniczej, rolniczej i hodowlanej, skupiającą się głównie na sprzedaży internetowej (natomiast w Cieślach k. Płocka znajduje się stacjonarne Centrum Ogrodnicze Rolmarket). Sklep internetowy Rolmarket.pl jest laureatem wielu nagród branżowych – w ostatnich tygodniach otrzymał złote godło "Konsumencki Lider Jakości 2018" (w kategorii "ogrodniczy sklep internetowy") – przyznawane przez Redakcję Strefy Gospodarki.

Sklep zdobywał też pierwsze miejsce w kategorii „Ogród i narzędzia“ w rankingu sklepów internetowych 2015 oraz 2016, realizowanym przez Opineo.pl; był również zdobywcą prestiżowego tytułu „Super Marka 2017“ w konkursie organizowanym przez „Dziennik Gazeta Prawna“ i „Rzeczpospolita“ w oparciu o badania rynkowe i konsumenckie, nad którymi patronat sprawuje Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Rolmarket należy również do grona najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w kraju według rankingu przygotowywanego przez dziennik "Puls Biznesu" (e-Gazele Biznesu 2016).

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764