logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rolmarket nowym klientem agencji Biuro Podróży Reklamy

  PR 20.03.2018, przeczytano 635 razy

Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w konkursie ofert przez firmę Rolmarket, do współpracy w obszarze Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rolmarket-nowym-klientem-agencji-biuro-podrozy-reklamy,35854,artykul.html

W ramach wpółpracy agencja Biuro Podróży Reklamy będzie koncentrować się na budowaniu wizerunku firmy oraz działaniach stricte prosprzedażowych w obrębie kanału Facebook, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia działalności e-commerce firmy Rolmarket. Do zadań agencji należeć będzie m.in. przygotowywanie kreacji graficznych na potrzeby emisji, działania emisyjne oraz optymalizacja kampanii. Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.

Rolmarket rozpoczął działalność w 1996 roku jako niewielka rodzinna firma, a obecnie jest uznaną marką z branży ogrodniczej, rolniczej i hodowlanej, skupiającą się głównie na sprzedaży internetowej (natomiast w Cieślach k. Płocka znajduje się stacjonarne Centrum Ogrodnicze Rolmarket). Sklep internetowy Rolmarket.pl jest laureatem wielu nagród branżowych – w ostatnich tygodniach otrzymał złote godło "Konsumencki Lider Jakości 2018" (w kategorii "ogrodniczy sklep internetowy") – przyznawane przez Redakcję Strefy Gospodarki.

Sklep zdobywał też pierwsze miejsce w kategorii „Ogród i narzędzia“ w rankingu sklepów internetowych 2015 oraz 2016, realizowanym przez Opineo.pl; był również zdobywcą prestiżowego tytułu „Super Marka 2017“ w konkursie organizowanym przez „Dziennik Gazeta Prawna“ i „Rzeczpospolita“ w oparciu o badania rynkowe i konsumenckie, nad którymi patronat sprawuje Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Rolmarket należy również do grona najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w kraju według rankingu przygotowywanego przez dziennik "Puls Biznesu" (e-Gazele Biznesu 2016).

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

www.biuropodrozyreklamy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764