Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w konkursie ofert przez firmę Rolmarket, do współpracy w obszarze Social Media.
W ramach wpółpracy agencja Biuro Podróży Reklamy będzie koncentrować się na budowaniu wizerunku firmy oraz działaniach stricte prosprzedażowych w obrębie kanału Facebook, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia działalności e-commerce firmy Rolmarket. Do zadań agencji należeć będzie m.in. przygotowywanie kreacji graficznych na potrzeby emisji, działania emisyjne oraz optymalizacja kampanii. Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony.
Rolmarket rozpoczął działalność w 1996 roku jako niewielka rodzinna firma, a obecnie jest uznaną marką z branży ogrodniczej, rolniczej i hodowlanej, skupiającą się głównie na sprzedaży internetowej (natomiast w Cieślach k. Płocka znajduje się stacjonarne Centrum Ogrodnicze Rolmarket). Sklep internetowy Rolmarket.pl jest laureatem wielu nagród branżowych – w ostatnich tygodniach otrzymał złote godło "Konsumencki Lider Jakości 2018" (w kategorii "ogrodniczy sklep internetowy") – przyznawane przez Redakcję Strefy Gospodarki.
Sklep zdobywał też pierwsze miejsce w kategorii „Ogród i narzędzia“ w rankingu sklepów internetowych 2015 oraz 2016, realizowanym przez Opineo.pl; był również zdobywcą prestiżowego tytułu „Super Marka 2017“ w konkursie organizowanym przez „Dziennik Gazeta Prawna“ i „Rzeczpospolita“ w oparciu o badania rynkowe i konsumenckie, nad którymi patronat sprawuje Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Rolmarket należy również do grona najdynamiczniej rozwijających się firm e-commerce w kraju według rankingu przygotowywanego przez dziennik "Puls Biznesu" (e-Gazele Biznesu 2016).
Źródło: Biuro Podróży Reklamy