logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roman Dudziński awansuje na Digital Directora

  PR 18.02.2019, przeczytano 477 razy

Roman Dudziński, dotychczasowy Digital Development Manager w Carat Polska, awansuje na stanowisko Digital Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roman-dudzinski-awansuje-na-digital-directora,381279,artykul.html

Dudziński awansował w strukturach Carat, gdzie odpowiada za rozwój obszaru digital. W poprzedniej roli  przede wszystkim skupiony był na opracowaniu i wdrożeniu „d2: dentsu digital” – innowacyjnej platformy rozwoju kompetencji digital. Obecnie skoncentruje się na rozwijaniu strategii klientów z portfolio agencji i new business, wsparcia wdrażania strategii inwestycyjnej w obszarze mediów digital oraz dalszym rozwoju platformy „d2: dentsu digital”.

Dudziński pracuje w Carat (Dentsu Aegis Network Polska) od 2016 roku. Wcześniej rozwijał się w domach mediowych Media Direction OMD oraz Zenith. Przez ostatnie lata zbierał doświadczenie i budował kompetencje digitalowe w ramach stałej obsługi wielu marek z m.in. branż takich jak: technologia (Microsoft), odzież (adidas), FFBR (grupa AmRest), eCommerce (launch KFC Weborder), motoryzacja (grupa PSA), FMCG (grupa Barilla) czy alkohole (grupa Bacardi-Martini). Pełniąc rolę digital lead’a kreował skuteczną komunikację mediową, zarówno z obszaru działań wizerunkowych, jak i performance, w synergii offline z online oraz tylko w digitalu.

Dudziński jest trenerem programu IAB Dimaq i nadzoruje proces tej certyfikacji w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Należy także do rady programowej tegorocznej edycji Forum IAB.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie
Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764