logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roman Terelak z Dentsu X do Masterbrand

  PR 23.09.2019, przeczytano 479 razy

Do agencji event marketingowej MasterBrand dołączył Roman Terelak jako Client Service & Production Director. Wcześniej przez prawie 6 lat był związany z Dentsu Aegis Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roman-terelak-z-dentsu-x-do-masterbrand,384056,artykul.html

Roman Terelak w branży marketingowej pracuje od ponad 9 lat. Obecnie jako Client Service & Production Director w MasterBrand zarządza zespołem produkcji oraz obsługi klienta, prowadzi nadzór merytoryczny nad realizacjami i koordynuje projekty prowadzone dla kluczowych klientów. Odpowiada również za rozwój współpracy z aktualnymi klientami agencji i aktywnie uczestniczy w procesach ofertowania.

Przez ostatnie prawie 4 lata pełnił funkcję New Business Directora w Dentsu Aegis Network – najpierw w Posterscope, a następnie w dentsu X. Na tym stanowisku zarządzał zespołami realizującymi działania new business i koordynował procesy przetargowe – także cross-sellowe. Uczestniczył też w tworzeniu konceptów kreatywnych w ramach ofertowania oraz w reżyserii i produkcji wybranych eventów. Wcześniej w Isobar Poland jako Group Account Manager odpowiadał głównie za zarządzanie zespołem realizującym działania z obszarów digital marketingu m.in. dla takich klientów, jak: AXA Polska, Huawei Polska, ITI Neovision (nc+), Mattel, Unilever czy Unipetrol (Benzina CZ).

Źródło: MasterBrand

www.masterbrand.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764