logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roman Terelak z Tiktoka do Space Cat Industries

  PR 03.12.2021, przeczytano 399 razy
ilustracja

Do grona zarządzających agencją Space Cat Industries dołączył Roman Terelak obejmując stanowisko Managing Partner. Wspólnie z założycielami agencji - Maciejem Skrzypczakiem i Bartem Woźniakiem - zajmie się rozwojem biznesu, zarządzaniem zespołem i koordynacją projektów dla kluczowych klientów, a także dalszym rozwojem kompetencji agencji w obszarze działań marketingowych na TikToku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roman-terelak-z-tiktoka-do-space-cat-industries,393985,artykul.html

Roman Terelak jest związany z branżą reklamową od 2009 roku. Przez ostatnie 1,5 roku zajmował się współpracą z kluczowymi klientami w ByteDance, spółce będącej właścicielem platformy TikTok.  Jako Business Partnerships Manager koordynował współpracę reklamową w Polsce z największymi klientami TikToka w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów.

Wcześniej przed prawie 6 lat swoje kompetencje rozwijał w grupie Dentsu, początkowo jako Group Account Manager w spółce Isobar Poland, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem realizującym projekty z obszarów digital marketingu m.in. dla Huawei, AXA Polska, ITI Neovision (nc+), Unipetrol, Unilever. W 2016 roku przejął funkcję New Business Directora w Posterscope a następnie Dentsu X. W obu spółkach  odpowiadał za rozwój biznesu, koordynował procesy przetargowe i zespoły new business pracując m.in. dla marek Coca-Cola, adidas, Onet.pl i PGNiG.

- Moja praca w TikToku, uczestniczenie w rozwoju platformy i współpraca przy komunikacji największych marek pozwala na jasne wnioski - kluczem do efektywnych kampanii są przede wszystkim odpowiednia strategia, głębokie zrozumienie sposobu komunikacji i decyzji zakupowych nowych pokoleń oraz wartościowy content. Space Cat świetnie sobie radzi w tym zakresie. Przyszły rok będzie czasem, w którym TikTok na stałe wpisze się do marketing miksu dużych marek. Dla wielu będzie to największa zmiana komunikacyjna od czasu pojawienia się Facebooka. Dlatego zdecydowałem się na dołączenie do kierownictwa wiodącej agencji specjalizującej się w TikTok marketingu.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764