logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roman Terelak z Tiktoka do Space Cat Industries

  PR 03.12.2021, przeczytano 687 razy
ilustracja

Do grona zarządzających agencją Space Cat Industries dołączył Roman Terelak obejmując stanowisko Managing Partner. Wspólnie z założycielami agencji - Maciejem Skrzypczakiem i Bartem Woźniakiem - zajmie się rozwojem biznesu, zarządzaniem zespołem i koordynacją projektów dla kluczowych klientów, a także dalszym rozwojem kompetencji agencji w obszarze działań marketingowych na TikToku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roman-terelak-z-tiktoka-do-space-cat-industries,393985,artykul.html

Roman Terelak jest związany z branżą reklamową od 2009 roku. Przez ostatnie 1,5 roku zajmował się współpracą z kluczowymi klientami w ByteDance, spółce będącej właścicielem platformy TikTok.  Jako Business Partnerships Manager koordynował współpracę reklamową w Polsce z największymi klientami TikToka w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów.

Wcześniej przed prawie 6 lat swoje kompetencje rozwijał w grupie Dentsu, początkowo jako Group Account Manager w spółce Isobar Poland, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem realizującym projekty z obszarów digital marketingu m.in. dla Huawei, AXA Polska, ITI Neovision (nc+), Unipetrol, Unilever. W 2016 roku przejął funkcję New Business Directora w Posterscope a następnie Dentsu X. W obu spółkach  odpowiadał za rozwój biznesu, koordynował procesy przetargowe i zespoły new business pracując m.in. dla marek Coca-Cola, adidas, Onet.pl i PGNiG.

- Moja praca w TikToku, uczestniczenie w rozwoju platformy i współpraca przy komunikacji największych marek pozwala na jasne wnioski - kluczem do efektywnych kampanii są przede wszystkim odpowiednia strategia, głębokie zrozumienie sposobu komunikacji i decyzji zakupowych nowych pokoleń oraz wartościowy content. Space Cat świetnie sobie radzi w tym zakresie. Przyszły rok będzie czasem, w którym TikTok na stałe wpisze się do marketing miksu dużych marek. Dla wielu będzie to największa zmiana komunikacyjna od czasu pojawienia się Facebooka. Dlatego zdecydowałem się na dołączenie do kierownictwa wiodącej agencji specjalizującej się w TikTok marketingu.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV
9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na...
Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z...
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless
Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.
Debiut agencji SEM House
Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym...
Superbet wchodzi na Spotify
Najpierw Bałkanica, potem DJ Tiësto, a na koniec dobrze znany fanom disco polo Akcent i jego hit „Przez Twe Oczy Zielone” – to piosenki znajdujące się na jednej z playlist na nowym kanale Spotify uruchomionym przez Superbet. Jej autorem jest ambasador marki Sławomir Peszko, a nosi ona tytuł „Imprezuj z Peszkinem”. To tylko ułamek szeroko zakrojonej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764