logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Romet napędza polskich olimpijczyków

  PR 09.07.2024, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Kilkadziesiąt rowerów elektrycznych, górskich, crossowych i graveli przekazał ROMET Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Nasi sportowcy będą mogli korzystać z nich na terenie obiektów olimpijskich we Francji, a w szczególności w wiosce olimpijskiej. To wyraz wsparcia dla rodzimych sportowców oraz podkreślenia, że rower w Polsce już teraz jest popularnym i ekologicznym środkiem transportu, a ROMET jako lider rynku w Polsce przewodzi rowerowej rewolucji jaka ma miejsce na rynku rowerów elektrycznych i konwencjonalnych. ROMET ułatwi Olimpijczykom komunikację między obiektami sportowymi oraz będzie aktywnie promował polską kulturę rowerową, dzięki której w całej Europie można realnie zmniejszać ślad węglowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/romet-napedza-polskich-olimpijczykow-,404934,artykul.html

Ambasadorem akcji został dwukrotny złoty medalista Tomasz Majewski, którego osiągnięcia i walka o najlepsze lokaty mogą być dla wielu osób inspiracją i motywować do przekraczania własnych granic i możliwości. Nasz medalista, który w Paryżu sprawował będzie funkcję szefa polskiej misji olimpijskiej, przy okazji zachęcał będzie do aktywnego spędzania czasu i dbania o swoje zdrowie i kondycję. 

Rowery zostały spersonalizowane specjalnymi naklejkami z logo TeamPL, aby można je było łatwiej identyfikować innym reprezentacjom narodowym. Dodatkowo model przygotowany dla Tomasza Majewskiego został spersonalizowany imiennie.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, polski producent wyposaży sportowców także w kaski, akcesoria rowerowe typu zapięcia czy podpórki oraz narzędzia serwisowe. Po zakończeniu igrzysk olimpijskich ROMET przekaże rowery również polskim Paralimpijczykom. ROMET po raz kolejny udowadnia, że jest zaangażowany w rozwój polskiego sportu, a także wspiera i kibicuje naszym reprezentantom w walce o olimpijskie medale.

– ROMET jest obecny w życiu Polaków od pokoleń. Najlepsi sportowcy na naszych rowerach zdobywali medale podczas międzynarodowych wyścigów. Sportową rywalizację mamy w genach, dlatego z dumą wspieramy polskich sportowców, wspomagając ich w komfortowym i ekologicznym przemieszczaniu się pomiędzy obiektami olimpijskimi. Ekologia to siła napędowa naszej działalności. Produkując rowery, staramy się minimalizować nasz wpływ na środowisko naturalne, wykorzystując materiały przyjazne dla środowiska i wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne. Wierzymy, że rower jest nie tylko doskonałym środkiem transportu, ale również symbolem ekologicznego stylu życia, który promujemy zarówno w kraju, jak i za granicą. Wszystkim sportowcom życzymy sukcesów i zdobycia wymarzonych medali oraz przeżywania niezapomnianych wrażeń podczas zbliżających się igrzysk olimpijskich – powiedział Wiesław Grzyb, prezes ROMET.

Źródło: Romet

Dodatkowe informacje:

Od ponad 75 lat rowery ROMET są obecne w życiu wielu pokoleń kolarzy i rowerzystów, a szereg modeli zyskało miano kultowych. Marka ROMET to dzisiaj synonim najwyższej jakości, dobrego designu oraz niezawodności. Teraz przed rozpoczęciem igrzysk olimpijskich we Francji ROMET z dumą ogłasza, że będzie z pełną mocą wspierał zmagania polskich sportowców na olimpijskich arenach. Polscy sportowcy oraz kadra Polskiego Komitetu Olimpijskiego będą mogli korzystać z rowerów ROMET podczas pobytu na terenie obiektów olimpijskich.

Rowery ROMET powstają w polskiej fabryce, która jest jednym z najnowocześniejszych zakładów tego typu w Europie. Dzięki odważnym i przemyślanym decyzjom właściciela, firma dynamicznie się rozwija, utrzymując niekwestionowaną pozycję lidera rynku oraz wprowadzając innowacje w fabryce oraz w obszarze produktów i technologii. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764