logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ronaldo przyciągnął milion widzów do kanału Binance na YouTube

  PR 08.08.2024, przeczytano 303 razy

Binance, globalny ekosystem blockchain stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut, ogłosił osiągnięcie jednego miliona subskrybentów na swoim oficjalnym kanale na YouTube. Tym samym Binance stał się pierwszą marką kryptowalut, która osiągnęła ten kamień milowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ronaldo-przyciagnal-milion-widzow-do-kanalu-binance-na-youtube,405282,artykul.html

Szybki wzrost popularności kanału YouTube Binance jest przypisywany treściom edukacyjnym tam zawartym, w tym filmom i samouczkom produktowym. Marka zawdzięcza także wzrost liczby subskrybentów współpracy z Cristiano Ronaldo, która ma na celu przyciągnięcie nowych użytkowników i zwiększenie zaangażowania fanów w ekosystem blockchain przez Web3.

W osiągnięciu tego kamienia milowego pomogło Binance również duże zainteresowanie tematyką finansową wśród użytkowników YouTube. Jak pokazują dane Google, „finanse” znalazły się w pierwszej trójce najczęściej wyszukiwanych fraz na YouTube na świecie w ciągu ostatnich pięciu lat.

Rachel Conlan, dyrektor ds. marketingu Binance, wyjaśnia ten trend i sposób, w jaki treści YouTube Binance realizują cele firmy.

"Chcemy budować branżę w odpowiedzialny sposób przez edukację ludzi na temat Web3 i kryptowalut. YouTube jest kluczową częścią tej strategii, docierając do globalnej publiczności, która jest bardziej ciekawa i świadoma finansowo niż kiedykolwiek wcześniej. Szybka adopcja kryptowalut pokazuje, że aktywa cyfrowe stają się znaczącą częścią globalnej gospodarki" – powiedziała Conlan.

W czerwcu 2024 roku Binance przekroczyło 200 milionów użytkowników, podwajając swoją bazę użytkowników w ciągu zaledwie dwóch lat. Jak zauważyła przedstawicielka Binance, osiągnięcie 200 milionów użytkowników odzwierciedla rosnącą ciekawość i świadomość finansową wśród szerszej publiczności.

Rachel Conlan zapowiedziała jednocześnie, że aby uczcić osiągnięcie 1 miliona subskrybentów na YouTube, Binance jeszcze bardziej wzbogaci swoje treści na YouTube. Nowe materiały wideo mają się koncentrować się na edukacyjnej rozrywce i nowych formatach.

Źródło: Binance

www.binance.com

Dodatkowe informacje:

Dodatkowe informacje o Binance
Binance to wiodący w skali globalnej ekosystem blockchain, który w pakiecie produktów ma m.in. największą na świecie pod względem obrotów giełdę kryptowalut. Platforma Binance, z której korzystają miliony użytkowników, oferuje możliwość handlu kryptowalutami, edukacji, a także dostęp do branżowych danych i badań. Binance prowadzi także rozbudowaną działalność charytatywną, a także inwestuje w rozwiązania zdecentralizowane i infrastrukturalne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764