logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rossmann i Myled realizują pierwszą w Polsce interaktywną kampanię na ekranach LED

  PR 04.02.2015, przeczytano 1233 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Walentynek sieć drogerii Rossmann i firma MyLED, realizują pierwszą w Polsce interaktywną kampanię w outdoorze na ekranach LED.  Motywem przewodnim działań jest stworzenie dedykowanej kartki walentynkowej dla ukochanej osoby i złożenie jej życzeń w przestrzeni miast w niestandardowy sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rossmann-i-myled-realizuja-pierwsza-w-polsce-interaktywna-kampanie-na-ekranach-led,23849,artykul.html

Mechanizm akcji polega na stworzeniu przez uczestników zabawy walentynki na stronie Rossnet.pl. Uczestnicy wgrywają zdjęcie z dedykacją i wybierają miasto, w którym ekrany LED wyświetlą ich walentynkę w czasie rzeczywistym.

Autor kartki drogą mailową zostanie poinformowany, o miejscu i godzinie emisji jego oryginalnych życzeń.  Dzięki temu uczestnicy zabawy w przestrzeni miejskiej, będą mogli składać wyjątkowe, walentynkowe życzenia wybranej przez siebie osobie. 

Interaktywna kampania Rossmann potrwa do 14 lutego. W tym dniu, wszystkie ekrany we wszystkich miastach wybranych do kampanii, wyświetlą najlepsze zdjęcia i dedykacje osób, które zaangażowały się w zabawę przygotowaną przez MyLED i Rossmann.

To pierwsza tego rodzaju realizacja w Polsce i jedna ze stosunkowo nielicznych na świecie.

Dzięki aplikacji MyLED dokonuje się przełom na rynku polskiego DOOH. Pojawia się możliwość interaktywnego przekazu w przestrzeni miejskiej. To propozycja nawiązania pozytywnej interakcji z odbiorcą, a także urozmaicenie i wprowadzenie niestandardowego przekazu w przestrzeni miast. Jest to nowa perspektywa na komunikację marki z odbiorcą.

Kampania Rossmann jest zapowiedzią rewolucji w polskim outdoorze, która zapewne w niedalekiej przyszłości wpłynie na polski rynek DOOH.

Źródło: MyLED

myled.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764