logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rossmann z nagrodą za nowoczesne systemy komunikacji

  PR 05.12.2022, przeczytano 294 razy

Rossmann z nagrodą Digital Excellence Awards 2022 za nowy system komunikacji w drogeriach. Dzięki 5 tys. monitorom w sklepach oraz 1,6 tys. ekranom na zapleczach docieramy z informacjami do milionów klientów i kilkunastu tysięcy pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rossmann-z-nagroda-za-nowoczesne-systemy-komunikacji,398236,artykul.html

Konkurs zorganizował Digital Excellence i CIONET Polska. Nagrodę w kategorii „Digital Capabilities” dostaliśmy za wykorzystanie możliwości cyfrowych w komunikacji z klientami i pracownikami. Projekt adaptacji ekranów w witrynach sklepowych oraz stworzenia sieci monitorów dotykowych na zapleczach to efekt pracy wielu działów.

– W Rossmannie zbudowaliśmy kompleksowy system komunikacji, dzięki któremu możemy efektywnie dotrzeć do kilkunastu tysięcy pracowników oraz do milionów klientów odwiedzających drogerie. Składa się na niego, m.in. 5 tys. monitorów w sklepach do komunikacji z klientami, a także 1, 6 tys. ekranów dotykowych umieszczonych na zapleczach sklepów. Workplace jest jednym z elementów tego systemu – mówi Piotr Kiszkiel, dyrektor działu IT.

– Połączyliśmy wiedzę i doświadczenie humanistów z Działu Komunikacji oraz specjalistów z Działu IT. Dzięki różnym spojrzeniom stworzyliśmy system, który dobrze działa i rzeczywiście pomaga w pracy. Trzeba też podkreślić rolę sporej grupy pracowników drogerii, którzy brali udział w badaniach focusowych przygotowujących do projektu – dodaje Tomasz Cieślak, kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej.

Źródło: Rossmann SDP Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764