logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rossmann zaświecił się na niebiesko

  PR 06.04.2021, przeczytano 374 razy

Firma Rossmann wsparła kolejny raz globalną akcję "Na niebiesko dla autyzmu", której celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat autyzmu. W tym roku czternaście drogerii w Polsce zaświeciło się na niebiesko. Dodatkowo podświetlony został pomost nad ul. św. Teresy przy centrum logistycznym w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rossmann-zaswiecil-sie-na-niebiesko,390921,artykul.html

2 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Według Światowej Organizacji Zdrowia autyzm występuje w naszym kraju u 1 na 100 osób.

Niestety, świadomość otoczenia na temat autyzmu wciąż jest bardzo niska. Dlatego organizowana 2. kwietnia akcja ma za zadanie pomóc zrozumieć i uwrażliwić się na autyzm, a dzięki temu ułatwić osobom dotkniętym tym zaburzeniem życie wśród nas.

Na niebiesko podświetlone zostały drogerie m.in. w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Bydgoszczy, Toruniu, Lublinie, Krakowie i Wrocławiu.

Źródło: Rossmann SDP Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764