logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rossmann zaświecił się na niebiesko

  PR 06.04.2021, przeczytano 138 razy

Firma Rossmann wsparła kolejny raz globalną akcję "Na niebiesko dla autyzmu", której celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat autyzmu. W tym roku czternaście drogerii w Polsce zaświeciło się na niebiesko. Dodatkowo podświetlony został pomost nad ul. św. Teresy przy centrum logistycznym w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rossmann-zaswiecil-sie-na-niebiesko,390921,artykul.html

2 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Według Światowej Organizacji Zdrowia autyzm występuje w naszym kraju u 1 na 100 osób.

Niestety, świadomość otoczenia na temat autyzmu wciąż jest bardzo niska. Dlatego organizowana 2. kwietnia akcja ma za zadanie pomóc zrozumieć i uwrażliwić się na autyzm, a dzięki temu ułatwić osobom dotkniętym tym zaburzeniem życie wśród nas.

Na niebiesko podświetlone zostały drogerie m.in. w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Bydgoszczy, Toruniu, Lublinie, Krakowie i Wrocławiu.

Źródło: Rossmann SDP Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764