logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rowerowi Bracia Godziek w kampanii Red Bull Mobile

  PR 10.08.2021, przeczytano 658 razy
ilustracja

Red Bull MOBILE chce zainspirować swoich klientów oraz zaprosić ich do kreatywnego i aktywnego spędzania czasu w ramach #200GBChallenge. W tym czasie ambasadorzy marki, czyli rowerowi bracia Godziek, pokazują jak najlepiej wykorzystać bezpłatnie do GB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rowerowi-bracia-godziek-w-kampanii-red-bull-mobile,392589,artykul.html

Operator przygotował dla swoich klientów dwie promocje, dzięki którym mogą oni w pełni poczuć swobodę korzystania z telefonu na wakacjach.

Pierwsze 100 GB przeznaczone na media społecznościowe mogą aktywować wszyscy klienci ofert Red Bull MOBILE SieMa na Kartę, Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL i Red Bull MOBILE Energy na Kartę. Wystarczy zalogować się w aplikacji Play24 i z jej poziomu włączyć wakacyjny pakiet. Obejmuje on takie aplikacje, jak:

  • YouTube
  • Instagram
  • Facebook
  • Messenger
  • TikTok
  • Twitch
  • Viber
  • Pinterest

Dodatkowa paczka danych ważna jest od momentu aktywacji do końca września.

Drugi pakiet 100 GB czeka na wszystkich, którzy zdecydują się na aktywację nowego startera lub przeniesienie numeru do ofert Red Bull MOBILE SieMa na Kartę lub Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL. Po zarejestrowaniu karty wystarczy aktywować pakiet w Play24, co pozwoli na swobodną transmisję danych przez 30 dni od daty uruchomienia.

Promocjom towarzyszy specjalna kampania z braćmi Godziek – w jej ramach cyklicznie losują wyzwanie, któremu następnie starają się sprostać. Zadania nie ograniczają się jedynie do sportowych umiejętności, ale i poruszają ich artystyczną duszę. Do tej pory mieli popisać się backflipem, namalować portret, wykonać trick na dachu i jak najdłużej utrzymać balans na rowerze. To spektakularne widowisko prosto od najlepszych w swojej klasie zawodników. Dotychczasowe oraz przyszłe wyzwania można oglądać na fanpage’u Red Bull MOBILE na Facebooku oraz profilu Red Bull MOBILE na Instagramie.

Więcej informacji zarówno o promocji, jak i kampanii można znaleźć na stronie promocji.

Za kampanię odpowiadaja agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją wideo z udziałem braci Godziek na potrzeby aktywacji zajął się dom produkcyjny F25.

Źródło: Play

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764