logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#RówniTeraz – akcja Ofeminin.pl i Forbes Women

  PR 06.08.2021, przeczytano 658 razy

Akcja #równiteraz to kolejny etap, po inicjatywie #nieczekam107lat, kampanii poświęconej uświadamianiu problemu nierówności płci. Przez 8 miesięcy Ofeminin.pl oraz Forbes Women będą podpowiadać i odnajdywać z gronem ekspertów, rozwiązania niwelujące nierówności w życiu prywatnym i zawodowym; w sierpniu – nierówność w przywództwie, we wrześniu – nierówność w pracy, w październiku – nierówność w seksie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rowniteraz-%E2%80%93-akcja-ofeminin.pl-i-forbes-women,392542,artykul.html

Kampania #nieczekam107lat uświadomiła, że potrzeba ponad wieku na wyrównanie szans kobiet w Polsce.

To na nas mediach, ale i firmach, leży szczególna odpowiedzialność – wyjaśnia Olga Korolec, Group Sustainability Director w Ringier Axel Springer Polska. – Powinniśmy być w awangardzie działań, takich jak sprawiedliwość płacowa, obowiązkowe szkolenia z zakresu nieświadomych uprzedzeń oraz wprowadzać rozwiązania, które pomogą zapewnić kobietom równe szanse. Musimy szczególnie dbać o tę grupę, a ona wciąż boryka się z wieloma problemami. Ludzie są gotowi na zmiany. A marki i firmy mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu społeczeństwa, które służy wszystkim – dodaje Olga Korolec.

Akcja #równiteraz ma służyć wszystkim kobietom, które usłyszały w dzieciństwie, że nie powinny wspinać się po drzewach – wyjaśnia Karolina Gołuchowska, p.o. redaktorka naczelna Ofeminin.pl. Wszystkim, które nie były traktowane poważnie w pracy, chociaż miały największe kompetencje. Tym, które przetrwały przemoc seksualną i które słyszały, że są zołzami, mimo że były po prostu asertywne. Mogłabym wymieniać w nieskończoność, ale przekaz jest jeden. Wyrównajmy wreszcie boisko do gry. To się po prostu opłaca. Wszystkim – dodaje Karolina Gołuchowska.

Dodatkowo, jak podkreśla Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna Forbes Women Polska:

– Zniechęcanie młodych dziewcząt do kariery w STEM (z ang.- science, technology, engineering, mathematics), uprzedzenia przy rekrutacji, a wreszcie kara za macierzyństwo, czyli pay gap oraz szklany sufit, to zjawiska, które nie tylko utrudniają realizowanie się na polu zawodowym, ale czasem skutkują nawet wykluczeniem z rynku pracy. Nowocześni pracodawcy to tacy, którzy nadążają nie tylko za postępem technologicznym, ale i za zmianami społecznymi i pokoleniowymi – dodaje Aleksandra Karasińska.

Akcję #równiteraz wspierają partnerzy merytoryczni i ich eksperci: UN Global Compact Network Poland – partner strategiczny oraz Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kosmos dla dziewczynek, ASHOKA, Fundacja Sexed.pl, a także Okresowa Koalicja.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764